dzida napisał(a):zaraz przyjdzie 959 i powie, że to lipa, awaryjne, szczotki się wycierają, nie jedzie tylko stoi i wogóle kup sobie CDI
Wywolany do tablicy zglaszam sie
Wystarczy, ze wygooglujesz M271 na mbworld i stanie sie jasne z jakim parnikiem mamy do czynienia.
Do rzeczy - silnik ma wadliwy lancuch i walki rozrzadu. Wymienisz lancuch, zaplacisz 2tysiace, a i tak nie dostaniesz zadnej gwarancji, ze za chwile on nie przeskoczy, albo sie zerwie. A jak juz sie zerwie... nie wiem czy wiecie, ale goly slupek tego silnika kosztuje 4-5tysiecy zlotych
![Śmiech :lol:]()
Tak, to nie sa zarty - benzyna bez osprzetu do 15letniego samochodu 5tysiecy
Musisz byc strasznym ignorantem, zeby obawiac sie kosztow diesla (tak dzida mam Ciebie na mysli), i nie dostrzegac problemu jaki moze stworzyc ten silnik, szczegolnie na tle mega udanego cdi.
A szczotki sie wycieraja i to jest fakt, tak jak turbo lapie luzy wraz z przebiegiem. Problem jest w tym, ze kompresora nie da sie zregenerowac skutecznie
![Nie :no:]()
Takze reasumujac, pali od cholery, trwalosc kiepska, naprawy drogie, osiagi mierne, brzmi jak odkurzacz- wiec tak, cdi bedzie lepsze
![Piwo :piwo:]()