To wiem. Chodzi mi o to które lepiej będą spełniały swoje zadanie w terenie, bo na drodze to i tak nie ma zbyt wielu okazji by je odpalić. Teoretycznie powinny wystarczyć przeciwmgłowe bo świecą niedaleko ale szeroko. Jak myślicie?
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...
dalekosiężne jak sama nazwa wskazuje, przeciwmgielne świecą poziomo.
do terenu najlepsze są światła robocze - świecą blisko ale światło jest mocno rozproszone
Teraz ja pociągnę temat, otóż u mnie nazbiera się sześć halogenów dwa w kangurze i cztery na dachu. Z dodatkowych odbiorników dojdzie jeszcze CB ale to mało ciągnie no i oczywiście muzograjek. Obecnie mam dogorywający aku i będę wymieniał na nowy. Moje pytanie brzmi: czy do takiego obciążenia instalacji nie powinienem dodatkowo zamontować większego alternatora (zmienić) bo obecnie mam boszowski 70A, jeżeli tak to jaki i aku jakiej pojemności by całość współgrała ?
Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
MORPHOZ - dane techniczne samochodu koncepcyjnego Samochód koncepcyjny Renault MORPHOZ z nadwoziem o długości 4,40 lub 4,80 m (w zależności od wersji) przy szerokości 2 m i wysokości 1,55 m to crossover z napiętymi i zmysłowymi liniami nadwozia. Jego stylistyka łączy ...
policz zużycie (dodaj moc wszystkich odbiorników). plus to co potrzebne jest do uruchomienia silnika.
jeśli wartość przewyższa lub jest równa z mocą aku to należy go zmienić na odpowiednio większego. altka oczywiście też.
ale to są takie moje dywagacje, nie znam się na elektryce