Dodge Circuit EV emanuje zuchwałą stylizacją nadwozia i wystroju wnętrza, szczycąc się znakomitymi osiągami przy zerowym zużyciu paliwa i zerowej emisji spalin.
Jego nadwozie ma charakter auta sportowego, a bardzo dobre proporcje sylwetki z kierowcą i pasażerem idealnie pośrodku mogą świadczyć o dobrych właściwościach jezdnych. Od przodu markowa krzyżowa krata chłodnicy Dodge rozcina powietrze, kierując jego strugi wzdłuż maski silnika i dalej ponad szybą czołową i kokpitem. Boczne przetłoczenia wgłębiają się w zarys karoserii, tworząc funkcjonalne dukty chłodzące hamulców tylnych.
Jak na samochód sportowy przystało, Dodge Circuit EV wyposażony jest w system nagłaśniający klasy Premium, elektrycznie sterowane szyby i zamek centralny, klimatyzację oraz tempomat.
Osiągi Dodge'a Circuit EV z elektrycznym napędem ENVI są rzeczywiście imponujące:
Przyspieszenie 0-96 km/h w czasie poniżej 5 sekund.
¼ mili ze startu stojącego w czasie 13 sekund.
Prędkość maksymalna ponad 192 km/h.
Jednak najbardziej fascynującą cyfrą w przypadku tego pojazdu jest prawdopodobnie zero, a więc wartość zużywanego paliwa przy tak wspaniałych osiągach oraz wytwarzanych spalinach.
Zespół napędowy Dodge Circiut EV składa się z trzech zaledwie części: silnika elektrycznego o mocy 200 kW (268 KM), systemu zaawansowanych akumulatorów litowo-jonowych oraz modułu sterującego przepływem energii.
To właśnie dzięki zaawansowanej technologii akumulatorów litowo-jonowych Dodge Circuit EV dysponuje zasięgiem 240 do 320 kilometrów, a więc trzykrotnie większym niż przeciętne dzienne potrzeby transportowe większości użytkowników. Ładowanie akumulatorów jest proste wystarczy włożyć wtyczkę do standardowego, domowego gniazdka 110V. Czas ładowania można skrócić o połowę przy użyciu prądu o napięciu 220V.
Piękne auto! Osiągi imponujące. Niestety za późno aby uratować Chryslera.
Firma poniosła kolejne straty. Poprosili o dotację 7 bilionów (miliardów) USD. Co gorsza, CEO Bob Nardelli nie cieszy się dobrą reputacją zarządcy firm.
Mam skromną nadzieję podrzucenia serwisowi zdjęć z wystawy.
Motor Show 2018 - relacja z targów motoryzacyjnych w Poznaniu Targi motoryzacyjne w Poznaniu "Motor Show" to największe targi tego tupu w Polsce które odbywają się zawsze wczesną wiosną. W tym roku mogliśmy oglądać sporą ilość premierowych modeli samochodów. W nowych autach ...
Kalendarz eksploatacji auta - co i jak często wymieniać? Podczas rutynowego serwisu mechanik sprawdza stan poszczególnych elementów i ocenia, które z nich nadają się do naprawy bądź całkowitej wymiany. Eksperci Q Service Castrol opracowali kalendarz serwisowy, ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.