Dodge Neon do 10/15 tysięcy złotych do gazu, duże przebiegi

30 Gru 2014, 20:22

budżet to tak mniej więcej 10000 może być tańszy, może być kilka tysięcy droższy,
przebywanie: Stolica oraz północno-wschodnie mazowsze, ale na razie oferty interesują mnie z całej polski,
użytkowanie: stolica - pora nocna, auto praktycznie całą noc jeździ, robi duże przebiegi, wozi ludzi, co najmniej jakiś chociaż segment B też od biedy by się nadał, może ibiza? czyli wszystko oprócz najmniejszych aut miejskich
Własne potrzeby to coś z XXI wieku (najlepiej 2005) jak da radę, nie wymagam ale gdyby auto było bogato wyposażone, lub miało jasne wnetrze, a już wogóle amerykańską wersję to bym chetnie nad tym myślał (przerabiałem ten temat i części zarówno mechaniczne jak i blacharskie dostaję w normalnej cenie) do VW'ów z lat 90
Fajnie by tu pasowała Bora ale jest droga dosyć jak na swoje roczniki, nowszy model z dobrym silnikiem zaczyna się od 20000zł więc nie zdążę uzbierać. Co natomiast powiecie o Dodge Neon? Ktoś wie czy silnik tam jest może w jakimś europejskim oplu? Czy zwykłe części jak zawieszenie hamulce itd dostanę w normalnej cenie? Rozrząd może być droższy aby takie zwykłe części były ok. Auto musi też lubić gaz sekwencyjny, to chyba tyle, myślałem też ile by wytrzymał zawieszeniowo passat B5 lift bo na warszawie są już dosyć niezłe drogi no i jak ogólnie by to znosił Mercedes W210 lift, czy coś tam poważnego się sypie.
Podusmowując - najlepiej coś z XXI wieku do kilkunastu tysięcy lubiący sekwencje No i coś o tym Dodge napiszcie, bo wydaje mi się że to dobry wóz np taki 2.0 i jak z częściami czy są drogie
bercik2200
Nowicjusz
 
Posty: 6
Prawo jazdy: 27 05 2007
Przebieg/rok: 4tys. km
Auto: VW B2
Silnik: 2.2 KX 115KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1989

31 Gru 2014, 09:56

Dodge Neon to bliźniak Chryslera Neona, całkiem przyjemne i moim zdaniem bardzo ładne autko. Kolega z pracy użytkuje takiego Chryslera na co dzień (silnik 2.0 133KM) i baaardzo sobie chwali - przestronne, dobrze jeżdżące ("europejskie" zawieszenie, precyzyjny układ kierowniczy), nie psuje się, b. lubi LPG, części łatwo dostępne i raczej niedrogie (wspólna płyta podłogowa z PT Cruiserem), bogate wyposażenie większości egzemplarzy na rynku, wygodne fotele, bardzo niskie ceny biorąc pod uwagę to, co dostajemy w zamian. Na minus plastiki w środku, głośny silnik przy prędkościach autostradowych i duże problemy z ewentualną odsprzedażą.
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego trzeba posiadać ubezpieczenie motocykla?
    Ubezpieczenie motocykla jest obowiązkowe podobnie jak w przypadku samochodu. Warto sprawdzić, ile kosztuje ubezpieczenie motocykla na rynku, bo oferty TU różnią się od siebie. W wyborze najkorzystniejszej polisy pomaga ...
    Renault EZ-ULTIMO to samochód autonomiczny
    Warszawa posłużyła jako sceneria do dla filmu promocyjnego oraz realizacji sesji zdjęciowej najnowszego samochodu autonomicznego Renault EZ-ULTIMO, oficjalnie pokazanego po raz pierwszy na Salonie Samochodowym w Paryżu. W ...