Dostajesz 10 tys. zł i masz kupić auto. Co wybierasz?

11 Maj 2017, 09:49

Chciałbym zwrócić uwagę,że na wstępie robisz podstawowy błąd bo wrzucasz auta z różnych segmentów.Rozumiem,że mogą Ci się podobać,ale czy na pewno potrzebujesz do jazdy 5-cio metrowego A8? Dopiero co wrzucałeś małe A3...

Więc na wstępie zastanów się czego potrzebujesz bo to ułatwi pracę użytkownikom na forum.
velcapone
Aktywny
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 104
Auto: Subaru Legacy
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna

11 Maj 2017, 10:12

Czy mnie stać na kupno auta za 10k i włożenie drugie tyle w remont? Zależy jakby to było rozłożone w czasie. Jeśli kupiłbym auto to chciałbym nim pojeździć z rok czasu i zmieścić się w budżecie 12-13k za kupno i naprawy bieżące. Podoba mi się wiele aut, a to będzie moje pierwsze prywatne, dlatego taka duża rozbieżność i niezdecydowanie. Nie znam się kompletnie na samochodach w sumie, dlatego tutaj zajrzałem. Wychodzi na to że wszystko co mi się podoba to bita skarbonka. Rozumiem że do 10k można kupić tylko pospolite autko z brzydkim wnętrzem?

PS Nie napaliłem się na Audice. Początkowo wręcz w ogóle nie brałem ich pod uwagę, ale z tych co kolega wyżej wymieniał to są to jedyne egzemplarze które jako tako wizualnie mi siedzą.
wizjoner1
Nowicjusz

Prawo jazdy: 04 04 2016
Przebieg/rok: 3tys. km
Auto: Nie mam

11 Maj 2017, 10:21

Nie wyjeżdżaj poza segment D i marki premium i kupisz coś dobrego. Jak to ma być pierwsze auto to uwierz, że i tak tym gdzieś pukniesz, stukniesz, zarysujesz, będzie płacz, a potem olejesz totalnie i dojedziesz aż do złomowiska :D

A8... Chłopie, nie znasz się, ale google nie boli (chyba, że masz bana). To jest pełnoprawna limuzyna, najwyższy segment (wyżej tylko wersja L). Tam koszty części są nieziemskie... Spalanie to będzie najmniejszy wydatek.
galakty
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007