DOT opony - jak go znaleźć?

11 Lis 2021, 10:56

Ja się z tym totalnie nie zgadzam, widzę jak w ostatnich latach spadła jakość opon, nawet premium, kiedyś opona wytrzymała 15-20 lat a teraz? Jak 3-4 lata wytrzyma to juz jest dobrze, wczoraj zakładałem 12 letnie continentale na zimę, jakbym nie widział daty to nigdy bym nie uwierzył w ze maja 12 lat. Zresztą temat juz poruszałem wiele razy bo na codzien też opony zmieniam więc trochę tego towaru się przez ręce przewija.
Ja jestem ostrym kierowca i hamulce i opony nie mają u mnie lekko i jeżdżąc nawet na tych wieloletnich nie czuje niebezpieczeństwa jak to nazwałeś.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

11 Lis 2021, 13:36

Każdy robi jak uważa. Teść kupił sobie opony na zimę, jakieś michelin alpin, ładnie wyglądały, bieżnik ok, ale dot XX11 :shock:
Nie założyłbym 10 letnich opon, bo to już nie taka mieszanka jak wyszła z fabryki i nie te właściwości.
Gość114260

11 Lis 2021, 17:22

Dlatego chciałem sprawdzić wiek. Ale samochodzik już ma nowe pantofelki na zimę, a Uniroyale poszły w odstawkę.
Dziadekw42
Początkujący

11 Lis 2021, 17:26

Napewno lepiej założyć 10 letnie markowe niż nowe "te z najtańszych", to jest dopiero niebezpieczeństwo.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

11 Lis 2021, 23:27