Drgania podczas jazdy freelander 1.8

16 Kwi 2013, 17:17

Witam!
Mam kolejny problem z moim fredkiem 1.8 benzyna+gaz 1998r. Wymieniłem już w nim wszystko:reduktor, tylni most, visco, podpory wału (orginalne). I dalej podczas jazy mam drgania w granicach 80/100 km/h. W samochodzie jest głośno i strasznie buczy jak by coś miało się rozpaść. Dodam jeszcze, że jeździłem parę dni bez wału i było elegancko wszystko się dzieje po założeniu wału. Gdzie jest przyczyna tego wszystkiego?
doonn
Nowicjusz
 
Posty: 26
Prawo jazdy: 12 01 2006
Auto: Land Rover Freelander

16 Kwi 2013, 18:58

Wał i podpory wróciły na swoje miejsce? Przed zdjęciem zaznaczyłeś wzajenme położenie wszystkich elementów składowych?
friluś1
Zaawansowany
 
Posty: 569
Miejscowość: wrocław
Auto: LR Freelander
Silnik: td4 112kM
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

17 Kwi 2013, 14:54

tak, wszystko jest na swoim miejscu
doonn
Nowicjusz
 
Posty: 26
Prawo jazdy: 12 01 2006
Auto: Land Rover Freelander

17 Kwi 2013, 19:02

sprawdź dokładnie zawieszenie dyferencjału, choc można założyć, że przy jego wymianie dałeś nowe gumy. Wisko nowe czy regenerowane? Wał był wyważony?
friluś1
Zaawansowany
 
Posty: 569
Miejscowość: wrocław
Auto: LR Freelander
Silnik: td4 112kM
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

17 Kwi 2013, 19:27

Wał nie był wyważany a visco regenerowane. Ile kosztuje wyważenie i gdzie to robią? jakie dokładnie objawy?
doonn
Nowicjusz
 
Posty: 26
Prawo jazdy: 12 01 2006
Auto: Land Rover Freelander

17 Kwi 2013, 20:10

z pewnością w okolicy znajdziesz kogoś kto wały wyważa, tam gdzie regenerowałeś wisko też powinni to robić, a przynajmniej podpowiedzą gdzie można to zrobic. O cenach nie powiem, objawy jak opisujesz. Sprawdź czy podpory są prostopadłe do osi wisko.
friluś1
Zaawansowany
 
Posty: 569
Miejscowość: wrocław
Auto: LR Freelander
Silnik: td4 112kM
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...

04 Maj 2013, 23:20

Mialem podobna sytuacje problem byl w reduktorze mianowicie atak nie byl spasowany i powyzej 90km pojawialy sie drgania i halas
tomaszw1
Nowicjusz
 
Posty: 5
Prawo jazdy: 11 10 1997
Auto: LAND ROVER FREELANDER 1,8