Drobne naprawy blacharskie

19 Lis 2024, 20:35

Cześć, to mój pierwszy post na forum :D
W moim aucie jest trochę rdzy powierzchownej i niedoskonałości lakieru(załączone zdjęcia) które chciałbym spróbować naprawić samodzielnie. Wiem, że jest sporo filmików na ten temat jednak chciałbym poznać wasz punkt widzenia jak się z tym uporać, jakie środki polecacie i wasze uwagi. A tak szczerze mówiąc to jestem kompletnie zielony w tym temacie poza kilkoma poradnikami na youtubie. Najbardziej mi zależy aby dowiedzieć się jak naprawić te dwa pokłady rdzy

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

, ale możecie też doradzić odnośnie zarysowanego zderzaka

i tej anomali blacharskiej obok lampy

. Będę bardzo wdzięczny za jakąkolwiek pomoc, Pozdrawiam serdecznie całe forum :mrgreen:
presik
Obserwowany

Zdjęcia: 0

19 Lis 2024, 22:52

Jak jesteś zielony i nie masz umiejętności to nawet się za to nie bierz bo będzie wyglądać komicznie, w sumie rację będą mieli pokazując palcami i z sarkazmem mówiąc "chciał jeździć luksusowa limuzyną i porobione zaprawki pędzlem"
Jakby to było takie łatwe I proste to lakiernicy nie byli by tak drodzy.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

19 Lis 2024, 22:52

Sprzedaj swój samochód! :mrgreen:
sjcoates
Nowicjusz

20 Lis 2024, 16:47

Dzięki za odpowiedzi, jednak mimo wszystko chciałbym chociaż spróbować, auto kupione jako "projekt" za pół darmo a na tym co sąsiad powie umiarkowanie mi zależy. Jak już to dam lakiernikowi do pomalowania a sam spróbuje usunąć rdzę
presik
Obserwowany

Zdjęcia: 0

20 Lis 2024, 17:04

To rób według poradników z YT, każdy ma swoją technikę a finał mniej więcej ten sam.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

23 Lis 2024, 17:37