Drzwi się nie otwierają - Skoda Fabia

20 Sie 2021, 18:36

Dzień dobry
Ostatnio dzwi od strony kierowcy zewnątrz w mojej skodzie fabia przestały się otwierać
Po zdemontowaniu zamka przy klmace okazało się że problemem jest zerwana linka tak jak na zdjęciach
Wole najpierw zapytać i dopiero potem działać żeby czegoś nie rozwalić, bo nie znam się na tym
Teraz moje pytanie czy jest możliwość zrobienia tego bez zdejmowania boku dzwi i szyby czy jednak trzeba będzie to wszystko rozbierać?
Jeśli tak to szczerze wole oddać samochód do mechanika
Tylko jeśli oddam do mechanika to będzie trzymać przez tydzień a ja potrzebuję mieć auto ciągle pod ręką dlatego jeśli jesteś taka możliwość to zrobię to sam
Jeszcze jedno pytanie po zdjęciu plastików z boku dzwi kiedy chce zamknąć dzwi kluczykiem od strony kierowcy gdzie zdejmowałem plastikową obudowę zamykają się tylko te dzwi
Ale jeśli przekręce kluczyk od strony pasażera bądź wcisnę guzik od strony kierowcy wewnątrz to zamykają się wszystkie dzwi co może być przyczyną?
Pozdrawiam

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Kierowca234
Nowicjusz

• 20 Sie 2021, 20:53

Kierowca234 napisał(a): okazało się że problemem jest zerwana linka tak jak na zdjęciach
    Te linki się nie zrywają . Oczywiście przy sprawnym zamku.
    Kierowca234 napisał(a):Teraz moje pytanie czy jest możliwość zrobienia tego bez zdejmowania boku dzwi i szyby czy jednak trzeba będzie to wszystko rozbierać?