REKLAMA
Witam,
Właściwie nie wiem czy to jest problem, ale lepiej dmuchać na zimne. Moje Ducato wariuje na obrotach. Widać to najbardziej na biegu jałowym. Obroty zmieniają się w zakresie 700-900obr/min. Nie tylko widać tą nieregularność na obrotomierzu, ale także słychać i czuć (dość silne wibracje). Aczkolwiek nie jest tak zawsze. Czasami silnik chodzi elegancko, a do tego wrzucając go na obroty słychać czyściutki dźwięk pracy silnika.
Myślałem, że to wina wtrysków, jednak zostały poddane regeneracji po czym zostały raz jeszcze sprawdzone w innej firmie i rzekomo są w bardzo dobrym stanie. Ktoś mi podpowiedział, że winny może być regulator ciśnienia paliwa. Da radę jakoś to sprawdzić? Może ktoś z Was spotkał się z takim czymś i wie czym to jest spowodowane.
Jeśli to coś pomoże to powiem, że ten samochód dość mocno kopci na czarno przy wrzuceniu na obroty (na obrotach już nie, tylko jeśli gwałtownie wdepnie się pedał gazu). Podobno to jest normalne dla tego silnika, jednak znajomemu, który posiada takie same auto już tak nie dymi. Nie są to kosmiczne ilości dymu, ale zawsze...
Pozdrawiam