Duże dla młodego kierowcy. omega?w124?

01 Mar 2010, 22:04

Witam, jestem młodym kierowcą i niedługo ide na studia i potrzebuje rady co kupić. Na wstępie powiem że będe sprowadzał autko z niemiec bo mam taką możliwość. Jestem wysoki i chciałbym aby było miejsce w samochodzie. Proszę o rade znawców, ponieważ mam już mętlik w głowie. Wymagania:
-wygodny
-mało awaryjny
-mało palił, wiec chyba diesel
-do 17.000zl
Moje pytanie następne czy szukać np w210 rocznik 97/98? Czy lepiej odpuścić sobie tak stare samochody?
oscar
Nowicjusz

Miejscowość: Toruń/Berlin

01 Mar 2010, 22:25

Wszystko zależy tez ile mniej wiecej bedziesz robił kilometrów rocznie.Ja bym na Twoim miejscu porozglądał sie za miskiem C klasse jeśli Ci sie juz miski podobają,bedzie wprawdze mniejszy od W210 ale po co Ci wlasnie taka krowa jak 210.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

01 Mar 2010, 22:33

Rocznie będe robił troszke dużo i przynajmniej dwa razy w miesiącu do Berilna. Więc myśle że diesel będzie lepszym rozwiązaniem niż benzyna. W sumie myślałem może aby gaz założyć ale mało miejsca potem w bagażniku:( i oczywiście koszt gazu:( Nie mówie że podobają mi się meśki ale chciałbym coś mało awaryjnego na studia. Ciekawe rozwiązanie barol91 ale nie wiem czy nie będzie mały dla mnie. Jezdziłem e46 i powiem że mało miejsca miałem:( w końcu 191 wzrostu...
oscar
Nowicjusz

01 Mar 2010, 22:37

No to Omega B,to już jest prawdziwa limuzyna :lol: znaczy sie duzo miejsca w srodku i jako auto rodzinne sie sprawdza wiec dla Ciebie tez powinna byc dobra.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol