Duży samochód o wartości aktualnego , plusy , minusy / ok.40tyś

01 Paź 2016, 07:31

witam.

Zacznę od tego ,że urodził mi się synek a aktualnie śmigam z żonką
Nissanem Quashkaiem 3letnim , 60tyś przebiegu , nigdy nie był bity, stan igła bo więcej jest w garażu niż na drogach ,natomiast jak już jedzimy to potrzebujemy zabierać sporo bagażu , wózek , do tego królik , klatka dla królika itd. bla bla bla

Szukamy mniej więcej o wartości tego samochodu , innego , większego.
Jakie mamy wymagania ? :
- duży bagażnik
- sporo miejsca z przodu jak i z tyłu
-pikacz z tyłu do cofania akurat w wypadku żony niezbędny :lol:
-błagam tylko nie BMW

więc dużych wymagań nie mamy , ja jestem zielony , powoli muszę zacząć się interesować samochodami bo się na tym nie znam.
Wyceniam nissana na około 40tyś złotych , jeśli przesadzam może mnie ktoś poprawić dlatego tak mniej więcej szukamy samochodu w granicach 40tyś

pozdrawiam serdecznie i dziękuję za pomoc
tataczapla :naughty:
tataczapla
Nowicjusz

Prawo jazdy: 26 02 1989
Auto: nissan quashkai
Paliwo: Benzyna

01 Paź 2016, 08:54

Temat nie jest wg wzoru.
wazne-zanim-napiszesz-nowy-temat-przeczytaj-ten-wazne-vt72479.htm

Jaki silnik i wyposażenie(mniej więcej) tego Qumkwata? (od tego zależy cena)
Jeździsz więcej po mieście? Czy to auto ma być na trasy jak obecne?
Jaki przebieg rocznie? (ważne, bo od tego zależy czy ma być diesel/gaz/benz)
czy-na-pewno-stac-cie-na-diesla-vt88824.htm

Rocznik i przebieg jest ważny dla typowych januszy podczas rozmów przy wódce, tutaj Cie zjedzą za takie teorie.
przebieg-rocznik-stan-czy-marka-co-jest-wazne-przy-zakupie-vt92905.htm
twecho
Początkujący

Auto: M

01 Paź 2016, 09:46