Koncepcyjne Mitsubishi Concept GR-HEV oraz Mitsubishi Concept CA-MIEV których światowa premiera odbędzie się na Genewskim Salonie Samochodowym 2013 gdzie Mitsubishi przedstawi również swoją kompletną, globalną ofertę modeli elektrycznych.
Od początku prac badawczo-rozwojowych nad elektrycznymi rozwiązaniami transportowymi w 1966 roku działania firmy Mitsubishi Motors Corporation wynikały z przekonania, że pojazdy z napędem elektrycznym powinny z czasem stanowić trzon oferty, co dziś potwierdzają ogólnoświatowe obawy związane ze zjawiskiem globalnego ocieplenia.
Wprowadzając rewolucyjny model i-MiEV (2009) oraz narzucając sobie ambitne plany zakładające, iż w 2020 roku 20% oferty modelowej firmy stanowić będą pojazdy elektryczne, Mitsubishi poczyniło bardzo ważne kroki w celu urzeczywistnienia swojej wizji. Dowodem na to jest nowy Outlander PHEV z napędem hybrydowym i architekturą Dual Design.
Patrząc w przyszłość, firma Mitsubishi Motors opracowuje pełną gamę pojazdów z napędem elektrycznym – modele wyłącznie z napędem elektrycznym (EV), elektryczne pojazdy hybrydowe (HEV) oraz elektryczne pojazdy hybrydowe typu plug-in (PHEV). Zwiastunem tej gamy są dwa debiutujące samochody koncepcyjne, które podczas Salonu Samochodowego w Genewie w 2013 roku towarzyszyć będą hybrydowemu Mitsubishi Outlander PHEV.
Jednocześnie, obserwując rynek motoryzacyjny z globalnej perspektywy, firma MMC ma na celu produkcję uniwersalnych, bezkompromisowych konstrukcji, które mogą sprostać oczekiwaniom i potrzebom klientów na rynkach wysokorozwiniętych. Mając to na uwadze Mitsubishi zaprezentuje na scenie dwa stylowe pojazdy studyjne Mitsubishi Motors, których premiera odbędzie się w 2013 roku podczas Salonu Samochodowego w Genewie.
Mitsubishi Concept GR-HEV (Grand Runner-HEV) – The Sport Utility Hybrid Truck - sportowo-użytkowy pickup z napędem hybrydowym Aby pojazdy z napędem hybrydowym miały istotny wpływ na poprawę stanu środowiska naturalnego, muszą przyciągnąć szerokie grono nabywców. W tym celu klientom należy zaoferować pełną gamę modelową, od małych miejskich pojazdów po wielkie samochody klasy SUV. A każdy z modeli powinien wykorzystywać dedykowaną mu technologię napędową (EV, HEV lub PHEV).
Pod tym względem, nowe Mitsubishi Outlander PHEV dowiodło już, że mariaż elektrycznego układu napędowego i masywnego nadwozia typu crossover z segmentu D sprawdza się bez zarzutu.
Dla MMC jedyne kolejne, logiczne posunięcie to pójście o krok dalej i przystosowanie elektrycznego układu napędowego do jeszcze większego, bardziej wytrzymałego i sportowego pojazdu, który ma posiadać walory rekreacyjno-praktyczne zarówno na rynkach rozwiniętych, jak i rozwijających się… To przekonanie stanowi bezpośrednią przyczynę powstania koncepcyjnego pojazdu Mitsubishi Concept GR-HEV. Po raz pierwszy w historii firmy Mitsubishi Motors napęd hybrydowy HEV zastosowano w pickupie o ładowności jednej tony.
Nowy pojazd koncepcyjny może być kolejnym modelem wykorzystującym architekturę Dual Design, bowiem Mitsubishi Motors wprowadza zupełnie nowe rozwiązania w zakresie napędu HEV.
Samochód został wyposażony w wysokoprężną jednostkę Clean Diesel oraz silniki elektryczne. Prostszy i tańszy od EV oraz PHEV, układ napędowy HEV to rozwiązanie, które najlepiej sprawdzi się w codziennej eksploatacji pickupów.
Wytrzymały, ładny i ponadprzeciętnie funkcjonalny pickup sportowo-użytkowy z napędem na wszystkie koła i hybrydowym, elektrycznym układem napędowym HEV został opracowany z myślą o ograniczeniu emisji CO2 poniżej 149 g/km, co oznacza wynik znacznie lepszy od średniej w segmencie.
Mitsubishi Concept CA-MiEV (Compact & Advanced technology-MiEV) – podmiejski samochód elektryczny Po analizie wyników trzyletnich badań zadowolenia użytkowników modelu i-MiEV (2009) oraz za sprawą rozwoju technologii akumulatorów i elektrycznych układów napędowych, firma MMC rozważa obecnie wyprowadzenie pojazdów napędzanych wyłącznie energią elektryczną z miast, w czym pomóc miałby kompaktowy pojazd elektryczny nowej generacji.
Jako wizytówka nowych technologii, które firma MMC planuje wprowadzić w swoich modelach w najbliższej i nieco odleglejszej przyszłości, eleganckie koncepcyjne Mitsubishi Concept CA-MiEV ma wykorzystywać elektryczne układy napędowe nowej generacji oraz niezwykle pojemne akumulatory.
Ponadto pojazd ma się wyróżniać niską masą własną oraz znakomitymi właściwościami aerodynamicznymi. Dzięki 300-kilometrowemu zasięgowi samochód z powodzeniem sprawdzi się w codziennym użytkowaniu poza miastem.
Kolejne innowacyjne rozwiązania to system bezprzewodowego ładowania wykorzystujący technologię rezonansu magnetycznego, funkcje aktywowane przy pomocy smartfona itd.
Gdzie w Europie obowiązują winiety na autostrady? To warto wiedzieć! Wybierając się w zagraniczną podróż samochodem, trzeba pamiętać o tym, że bardzo wiele tras po Europie nie jest bezpłatnych. Opłatą objęte są autostrady i drogi szybkiego ruchu. W niektórych krajach, tak jak ...
Porównanie rejestratorów DOD IS220W i DOD IS420W Nie każdy kierowca chce od razu zainwestować gotówkę w najlepszy możliwy model wideorejestratora. Dlatego DOD w swojej ofercie posiada również kamery budżetowe w bardzo przystępnych cenach: IS220W i IS420W. ...
Baza z danymi technicznymi samochodów marki MITSUBISHI. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu. Sprawdź: dane techniczne MITSUBISHI
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.