Dylemat co wybrać punto siena lub brava

17 Sie 2009, 19:39

witam prosze o rade co wybrać mam do wydania 5200 zł zastanawiam sie nad siena punto lub bravą zalezy mi aby silnik nie przekraczał 1400 prosze mi poradzić co było by najlepsze biorac pod uwage ze jestem nowym kierowca i to moj pierwszy samochód :P pozdrawiam

EDIT: @Bodzioo89 - chcesz odpowiedzi? Pisz tak, zeby Czytający rozumiał o co pytasz!
Używaj Wielkich liter na początku zdania (uzyskasz je wciskając klawisz (Shift) jednocześnie z wybraną literą), oraz używaj znaków przestankowych (kropkek i przecinków).Na klawiaturze kropka (.) znajduje się w drugim rzędzie (licząc od dołu) jako drugi klawisz na prawo od klawisza (M). Przecinek (,) znajduje się pomiędzy (M) i kropką (.).

~fourup
Ostatnio edytowany przez bodzioo89, 13 Wrz 2009, 18:32, edytowano w sumie 1 raz
bodzioo89
Nowicjusz

Miejscowość: chorzów

17 Sie 2009, 19:57

Witam ja jechalem pare razy siena i moge ci powiedziec ze od razu zrazila mnie bardzo slaba widocznoscia do tylu. Trudno jest tym samochodem cofac, zwlaszcza jesli jestes poczatkujacym kierowca. Jesli koniecznie chcesz fiata to ja bym wzial na twoim miejscu pod uwage tez fiata bravo
parzted
Nowicjusz

Miejscowość: Warszawa

17 Sie 2009, 21:10

jak juz chodzi mi o brava a nie brawo
bodzioo89
Nowicjusz

18 Sie 2009, 05:54

Omijaj silniki w Sienie i w Bravie o pojemności 1,4. W sienie jest to silnik w spadku po Tipo i jego przestarzała konstrukcja powoduje,że dużo pali. W bravie stosowany był silnik 1,4 12v,który jest wyjątkowo awaryjny. Z czystym sumieniem polecam za to silniki 1,2 z serii FIRE,które są przyzwoicie wykonane i w miarę dynamiczne przy rozsądnym spalaniu.
Gdybym był na twoim miejscu,to szukałbym cierpliwie zadbanej Bravy z 1,2 82 KM.
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna