Dym z lewego tylniego koła i zapach spalenizny

12 Sty 2019, 10:28

Cześć, jestem młodym kierowca, są to moje początki samodzielnej jazdy autem wiec proszę o wyrozumiałość :) Mam Renault Clio rocznik 99, zawracałam na parkingu, przez to ze było ślisko ruszyłam na piskach, zaparkowałam samochód wysiadlam i poczułam zapach spalenizny i zauważyłam ze lewe tylnie koło się dymi, miałam butelkę z woda i polałam trochę na każde koło (nie wiem czy to zle czy dobrze) koło lekko zasyczalo. Napewno w następnym tygodniu udam się do mechanika by się temu przyjrzał, ale chciałabym byście może mi podpowiedzieli czy to po prostu tzw ,,spalona guma” czy jest prawdopodobnie jakiś problem z np klockami hamulcowymi. Nie piszcie tylko ,,baba za kołkiem nie potrafi jeździć” :p cały czas się uczę a niestety ze względu na dojazd do pracy musze jednak z auta korzystać a się martwię czy dojadę w jednym kawałku :) z góry dziękuje za odpowiedzi
Czarna22
Obserwowany

12 Sty 2019, 10:55

Czarna22 napisał(a): ,,baba za kołkiem nie potrafi jeździć” :p
"Baba"tez niby czlowiek ale po 45 latach "niewoli"mam swoje zdanie na ten temat... :D
Czarna22 napisał(a): zauważyłam ze lewe tylnie koło się dymi, miałam butelkę z woda i polałam trochę na każde koło (nie wiem czy to zle czy dobrze) koło lekko zasyczalo.
W tym przypadku nie wykluczam ze "zapach"pochodzi z opony ale jezeli bylo syczenie jak piszesz to moze być zapieczony zacisk lub linka hamulca ręcznego/nie odbija do końca/Oczywiscie wizyta u mechanika powinna to wyjasnić... :!:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

12 Sty 2019, 13:07

Migi60 napisał(a): Czarna22 napisał(a):
,,baba za kołkiem nie potrafi jeździć” :p

"Baba"tez niby czlowiek ale po 45 latach "niewoli"mam swoje zdanie na ten temat... :D
:lol: dobre