Witam wszystkich maniaków mitsubishi !!
Jestem szczęśliwym użytkownikiem colta który bez problemów woził mnie przez 5 lat
Niestety pękł wąż wody od gazu i auto zostało lekko przegrzane i zapryskane wodą
Od tego momentu zaczęły się problemy których nie jestem rozwiązać sam!
Posiadam Mitsubishi colt 96 rok CJO 1,3 ( posiada LPG) i jestem nowym użytkownikiem tego Forum
Co się dzieje ( na Benzynie):
Auto nie równo pracuje na wolnych obrotach , czasami zaczyna przerywać i gdy dodaje gazu lekko się dławi
Strasznie Śmierdzi z rury wydechowej (jak by nie dopalonym paliwem)
Dymi na czarno !!!!
W czasie jazdy nie traci mocy ładnie przyspiesza , ale szarpie przy zmianie biegów ( Gdy zmieniam bieg i dodaje gazu nie mogę płynie przyspieszyć ) gdy spuszczam gaz na biegu również gwałtownie szarpie
Zużycie paliwa znacznie wzrosło
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Co Sprawdziłem :
Auto na LPG chodzi bez zarzutu nie dymi na czarno ma ładną kulturę pracy , ładne wkręca się na obroty , nie szarpie przy zmianie biegów
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Nie pali się lampka diagnostyczna ,
Gdy łącze (pin 1) z gniazda diagnostycznego z masa samochody
Lampka diagnostyczna mruga równymi odstępami bez zatrzymania
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
... e=youtu.be
Po 200 km sprawdzałem stan oleju i jest w normie (nie wygląda żeby brał olej)
Zaczął strasznie przerywać prawie gasnąć, więc wyczyściłem Przepustnice i zawór EGR jest lekka poprawa ale cały czas uważam że pracuje za wolno i tak jakby coś go dławiło
Przewody i Świece wymieniałem kontrolnie 2 lata temu uważam ze jest Oki ( spryskałem je lekko woda w czasie pracy silnika i nie zauważyłem zmian w jego pracy.
Śrubą regulującą Przepustnice nie da się podkręcić obrotów
Wyłączałem klemę (-) z akumulatora i uczyłem komputer samochodu tak jak pisaliście na forum ( bez zmian )
Odpinałem wtyczkę czujnika położenia przepustnicy przy dodaniu gazu zapaliła się kontrola diagnostyczna więc uważam że jest dobry .
Jak jest totalnie zimny i odpalam go rano to wydaje mi się ze kilkanaście sekund chodzi dobrze a potem zaczyna przypominać diesla ( może ssanie się nie wyłącza ) Mam wrażenie że gdy jest coraz bardziej rozgrzany zaczyna gorzej pracować
Paliwo sprawdzone ( myślałem że zatankowałem g...o ) wtryski też pracują !
Gdyby ktoś miał jakieś pomysły proszę o radę !!!