08 Wrz 2016, 09:28
Czyszczenie EGR w tym silniku, to zawracanie głowy ponieważ tam pada sekcja elektroniczna nie podlegająca regeneracji. O ile faktycznie to zaczyna szwankować, to należałoby EGR zaślepić + wyprogramować i masz wtedy spokój, a silnik oddycha pełną piersią. Podam ci namiary na zakład, który na prawdę zna się na chipowaniu i przy tym jest znacznie tańszy od ogółu (3x tam byłem i zawsze zadowolony wracałem). Dodam, że nie jest to jakiś dzieciak z laptopem, tylko prawdziwy elektronik z hamownią i odpowiednim zapleczem technicznym. Adres: Warszawa-Reguły ul. Ogrodowa 20, tel. 605-599-720.
Powiesz chłopu w czym rzecz, to ci doradzi czy warto to robić. Moim zdaniem u ciebie wszystko jest OK, po prostu samochód od czasu do czasu gromadzi sadzę i trzeba go na trasie przedmuchać. Ja miałem podobny przypadek w samochodzie znajomego z tym samym silnikiem, tez mu kopcił na wyższych obrotach - pomogło wlanie litra benzyny na 20 litrów ropy + przejażdżka na trasie.