REKLAMA
Mazda 6 II w tej cenie to będzie ulep, przerabiamy masę takich tworów na forum Mazdy.
Civic VIII - dla mnie auto bomba, niska pozycja za kierownicą, przestronny (moja Mazda 3 II polega w przedbiegach, przy moim ustawieniu fotela nikt za mną nie usiądzie - chyba, że 10-letnie dziecko, w Hondzie za mną może usiąść dorosła / wysoka osoba), fajne prowadzenie - lekko sportowe, silnik całkiem ekonomiczny.
Z minusów - skrzypiące zawieszenie i skrzypiący pedał sprzęgła (przypadłości tego modelu), ale można wybaczyć, nadrabia prowadzeniem.
dzida - w sam raz na dobrą I!
A tutaj podam przykład ile kosztuje dobre auto ... gość wystawił tę Mazdę za 79900, cena zaporowa, ale gdyby to dokładniej przeanalizować, to jednak adekwatna. Jednak buja się z nią od 4 miesięcy:
https://www.guloggratis.dk/biler/person ... 99-mazda-6
Przy zejściu z ceną do 65000 koron (ciut poniżej ceny rynkowej) auto wychodzi na 29000zł ... przy czym mamy duńską konserwację podwozia, ten sam właściciel od 2009 roku, wyposażenie - jak na Mazdę 6 I ... praktycznie pełne.
A tutaj Mazda 6 II 1.8 z 2010 z przebiegiem 83000km:
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/mazda/ ... 5d/3142862
przy tej cenie sprzedaży - która jest ciekawą ceną rynkową (40% ceny nowego auta) wychodzi na 47000zł (co by też pewnie stanowiło ok. 50-55% ceny nowej takiej Mazdy w PL)...
... ale ani 1, ani 2, nie opłaca się kompletnie sprowadzać, przy całkiem ciekawych duńskich cenach rynkowych (ale tak samo z importem pewnych aut z Niemiec) ... bo nikt takich egzemplarzy nie kupi. Ceny rynkowe w Polsce są całkiem inne.
Plus taki, że rynek prywatny w Danii praktycznie nie istnieje i można ceny ostro negocjować, ale gdyby nie to ... to praktycznie zero opłacalności przy sprowadzaniu ciekawych aut.