V6 z gazem, przy agresywnej jezdzie weznie ci sporo, nie powiem ile dokladnei ale sporo, i trzeba by bylo tez pomyslec nad jakas dobra instalacja do tego, a nie sekwencji od BRC, ktora sie bedzie non stop paliwem wspomagala.
Taki 1,9 TDI 130KM zaczipowany bedzie mial w okolicach 160KM, do scigania sie od swiatel do swiatel, bedzie bardzo zalowy, 1-2 bieg, mega krotki i slabo ciagnie, dopiero 3-4 fajnie diesel idzie... do wyprzedzanai na trase perfekt, ale do miasta to tak srednio, mozesz byc nei zadowolony jak chcesz autko ktore ma sprawiac frajde z takeigo diesla, spalanie wyjdzie ci cenowo podobnie jak V6 z gazem pewnie. na dodatek jak chodzi o frajde z jazdy, to przedni naped jej po prostu nie dostarcza.
Frajda z jazdy + perfekcyjne prowadzenie = Subaru Impreza GD 2.0 160KM, ale za 15k zl nie kupisz niestety(chyba).
Jak kupisz Subaru bez gazu, to znowu gazowanie u kogos kto sie na tym zna i wlozy godna instalacje do niego, to jakos 4-5k zl.
Albo cos takiego:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Ale to bys musial jakiegos Subarownika znalezc, zeby potem sie w mega koszty nie wkopac z tym, bo 2.0 160Km to na bank dobry i pewny motor, z tym to nie mam pojecia.