Dziura w wydechu - ważny problem

21 Wrz 2008, 20:08

Wizyta u elektryka i podłączenie pod kompa ok. 100zł. Chyba że odszukasz kabelki i podłączysz kontrolkę
DAWID-89RW
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 96
Miejscowość: Chełmza
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Citroen BX 16 RS
  • 21 Wrz 2008, 22:01

    Ale oni bez tej kontrolki zczytają kody błędów?
    rikiMor0102
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 289
    Zdjęcia: 21
    Miejscowość: góral podbeskidzia
    Prawo jazdy: 01 08 2005
    Auto: Opel Kadet 1,6 Opel Corsa 1,4

    22 Wrz 2008, 07:50

    DAWID-89RW
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 96
    Miejscowość: Chełmza
    Prawo jazdy: 01 01 2001
    Auto: Citroen BX 16 RS

    22 Wrz 2008, 20:09

    Dzieki za twoją pomoc! Ciekaw jestem czy obsługa takiego urządzenia jest prosta, nie miałem z tym nigdy doczynienia.Czy łatwo da się zczytać kody!
    rikiMor0102
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 289
    Zdjęcia: 21
    Miejscowość: góral podbeskidzia
    Prawo jazdy: 01 08 2005
    Auto: Opel Kadet 1,6 Opel Corsa 1,4

    22 Wrz 2008, 20:31

    Chyba nie :?:
    DAWID-89RW
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 96
    Miejscowość: Chełmza
    Prawo jazdy: 01 01 2001
    Auto: Citroen BX 16 RS

    22 Wrz 2008, 21:11

    Więc pozostaje tylko dobry warsztat, oby nie taki z jakim kiedyś miałem doczynienie!!!
    rikiMor0102
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 289
    Zdjęcia: 21
    Miejscowość: góral podbeskidzia
    Prawo jazdy: 01 08 2005
    Auto: Opel Kadet 1,6 Opel Corsa 1,4
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      1/4 mili Bemowo - Wielki finał Gecko Cup / relacja
      1/4 mili - Wielki finał Impreza połączyła w całość wszystkie atrakcje poprzednich rund. Było to zatem ostateczne rozstrzygnięcie pojedynku polskich maszyn z zagraniczną konkurencją. W szranki z polskimi mistrzami jednej czwartej ...

    22 Wrz 2008, 21:27

    Najlepiej stacja kontroli pojazdów.
    DAWID-89RW
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 96
    Miejscowość: Chełmza
    Prawo jazdy: 01 01 2001
    Auto: Citroen BX 16 RS

    22 Wrz 2008, 22:09

    A co warsztat nie da rady?
    rikiMor0102
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 289
    Zdjęcia: 21
    Miejscowość: góral podbeskidzia
    Prawo jazdy: 01 08 2005
    Auto: Opel Kadet 1,6 Opel Corsa 1,4

    23 Wrz 2008, 19:48

    Jeżeli mają sprzęt,to tak
    DAWID-89RW
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 96
    Miejscowość: Chełmza
    Prawo jazdy: 01 01 2001
    Auto: Citroen BX 16 RS

    23 Wrz 2008, 20:01

    A czy ktoś wie gdzie i tanio można kupić cały wydech do kadeta,najbardziej chodzi mi o tłumnik i rurę środkową.
    rikiMor0102
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 289
    Zdjęcia: 21
    Miejscowość: góral podbeskidzia
    Prawo jazdy: 01 08 2005
    Auto: Opel Kadet 1,6 Opel Corsa 1,4

    30 Wrz 2008, 00:37

    dzisiaj wymieniłem sondę, czujnik temperatury. Wolne obroty trzymie jeszcze lepiej niż dotychczas,więc czujnik chyba pomógł.Odkręciłem świece i zauważyłem ze poprzedni właściciel miał świece boscha ale dwie mają oznaczenie WR7DC, a dwie pozostałe WR8D. Czy może to wpływać na pracę silnika,czym one się różnią?
    rikiMor0102
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 289
    Zdjęcia: 21
    Miejscowość: góral podbeskidzia
    Prawo jazdy: 01 08 2005
    Auto: Opel Kadet 1,6 Opel Corsa 1,4

    30 Wrz 2008, 00:56

    Witam,

    Przypuszczam że różnice między świecami WR7DC, a WR8D polegają na tym że ta druga wartość przedstawia świece które zeszły z nowszej linii produkcyjnej. Generalnie zawsze najlepiej mieć komplet świec wszystkich takich samych.
    Pozdrawiam,
    Artek
    ArteK
    Forum Samochodowe
     
    Posty: 5294
    Zdjęcia: 11483
    Miejscowość: Warszawa
    Prawo jazdy: 12 12 1996
    Przebieg/rok: 15tys. km
    Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
    Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
    Paliwo: Hybryda
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2016

    10 Paź 2008, 06:36

    Dzisiaj wymieniłem pompę paliwa i filtr,ale usterka nie ustąpiła.Odpalam auto chodzi ładnie na jałowym trzyma obroty .Dodaje pomału gazu ,naciskam stopniowo,bez szarpnięć nogą, wchodzi pomału na obroty,ale jest ok! Gdy dodam gazu gwałtownie do samego spodu,dusi go a po 2 sek. wchodzi na wysokie obroty.Odkręciłem filtr powietrza i zauważyłem że w momencie gdy go dusi , gaz jest do samego spodu z monowtrysku buchnie ogień i zaraz wchodzi na obroty.Mam pytanie skąd ten ogień, i jakie mogą być tego przyczyny?
    rikiMor0102
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 289
    Zdjęcia: 21
    Miejscowość: góral podbeskidzia
    Prawo jazdy: 01 08 2005
    Auto: Opel Kadet 1,6 Opel Corsa 1,4