Dziwne spawy Renault Megane II

16 Sie 2016, 09:24

Witam forumowiczów
Ostatnio wpadł mi w oko megane II 1.6 benzyna, niestety z komisu :sly:
link do ogłoszenia [link do oferty na Allegro wygasł]
Podczas oględzin rzuciły mi się w oczy dziwne spawy pod silnikiem, jestem laikiem może to tak ma być ?
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
pat147
Obserwowany

Prawo jazdy: 16 10 2013
Auto: nie mam

16 Sie 2016, 09:36

Podejrzane to jest bo są to miejsca w których raczej nie powinno być takich rzeczy. Możesz to sprawdzić szukając drugiej takiej samej Meganki. Zajrzyj w to miejsce i zobacz czy będzie tak samo wykończone.
Kacper
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

16 Sie 2016, 10:13

akurat nie mam pod ręką takiej :P
ogólnie mam coraz więcej wątpliwości co tego modelu, odpalany na kartę, dużo elektroniki, start/ stop jakieś wydziwiania
(jednak temat podtrzymuję)
pat147
Obserwowany

Prawo jazdy: 16 10 2013
Auto: nie mam

17 Sie 2016, 17:03

To co widzisz, to nie są spawy, tylko fabryczna mastyka kładziona na gorąco po to, by właśnie spawy chronić. Widać po tych zdjęciach natomiast inna rzecz - komora silnika została wyczyszczona, co może oznaczać:
1. są wycieki, które komisant starał się ukryć
2. komisant po prostu standardowo wymył silnik, tak po [prostu dla miłego wrażenia wizualnego

A kart nie ma się co bać - ich dorobienie kosztuje teraz taniej niż wyrobienie normalnego klucza z immobiliserem, zaś system start-stop na przycisk stosuje już wielu producentów np Honda.
Anjin
Zaawansowany

Auto: Peugeot
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Toyota TS050 Hybrid po raz pierwszy w Silverstone