Witam forumowiczów Ostatnio wpadł mi w oko megane II 1.6 benzyna, niestety z komisu link do ogłoszenia [link do oferty na Allegro wygasł] Podczas oględzin rzuciły mi się w oczy dziwne spawy pod silnikiem, jestem laikiem może to tak ma być ? [link wygasł] [link wygasł] [link wygasł]
Podejrzane to jest bo są to miejsca w których raczej nie powinno być takich rzeczy. Możesz to sprawdzić szukając drugiej takiej samej Meganki. Zajrzyj w to miejsce i zobacz czy będzie tak samo wykończone.
akurat nie mam pod ręką takiej ogólnie mam coraz więcej wątpliwości co tego modelu, odpalany na kartę, dużo elektroniki, start/ stop jakieś wydziwiania (jednak temat podtrzymuję)
To co widzisz, to nie są spawy, tylko fabryczna mastyka kładziona na gorąco po to, by właśnie spawy chronić. Widać po tych zdjęciach natomiast inna rzecz - komora silnika została wyczyszczona, co może oznaczać: 1. są wycieki, które komisant starał się ukryć 2. komisant po prostu standardowo wymył silnik, tak po [prostu dla miłego wrażenia wizualnego
A kart nie ma się co bać - ich dorobienie kosztuje teraz taniej niż wyrobienie normalnego klucza z immobiliserem, zaś system start-stop na przycisk stosuje już wielu producentów np Honda.
Toyota TS050 Hybrid po raz pierwszy w Silverstone W weekend 16-17 kwietnia zaczynają się Mistrzostwa Świata FIA w wyścigach długodystansowych (FIA World Endurance Championship). W 6-godzinnym wyścigu w Silverstone w Wielkiej Brytanii Toyota GAZOO Racing wystawi nowy bolid, ...
Mercedes-Benz W113 z lat 60 tych - Pagoda Mercedes-Benz W113 z 1963 roku czyli Pagoda to druga generacja prestiżowej serii roadsterów SL. Auto zaprezentowano w 1963 roku w Genewie. Co ciekawe, po premierze samochodu dziennikarze okrzyknęli nowy model Mercedesa-Benz ...