
Barol napisał(a):Masz 10k i szukasz E34 za 3k? To mija sie z celem.
Zasadniczo barol ma rację. Mając taki budżet szukaj możliwie najlepszego egzemplarza, takiego ,,do dopieszczenia" a nie najtańszego z najtańszych. No chyba, że masz czas, chęci i możliwości by wszystko samemu porobić.
Skoczek135 napisał(a):kirin88, widzę że się ogarniasz w BMW. Powiedz mi, na co uważać jak będę oglądał te E34?
Jak to w starych bumach, najważniejsza jest blacha. PRzede wszystkim kielichy przód, tył, pogłoga, wnętrze bagażnika, podłużnice, progi. Bądź przygotowany na to, że wiekszość, szacunkowo 90% e34 będzie miała w jakimś tam stopniu rdze na dołach drzwi ( taka wada konstrukcyjna, w listwie zbiera się woda).
No a poza blacha to jak w każdym samochodzie, silnik, skrzynia, przeniesienie napędu. Sprawdź czy przy zmianie biegów, dodawaniu gazu wał nie wali. Podpory czy tłumik drgań drogie nie są ale to zawsze dodatkowe koszty. Zwróć uwage czy z magla nie leci, to słaby punkt bmw, czy pompa wspomagania nie wyje- szczególnie przy skręconych na maxa kołach. Dobrze przyjrzeć się zawieszeniu choć przy wielowachaczu ciężko wyczuć gdy coś jest nie tak no chyba, że jest już bardzo źle. Sprawdź hamulce, e34 powinno hamować rewelacyjnie. Jako ciekawostka, e34 chyba w 1990r zostało wybrane najlepiej hamującym sedanem

Sprawdź czy silnik sie nie grzeje, wskazówka temperatury powinna stać równo w pionie.