REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
leasing napisał(a):Poza tym jak przykatujesz motor na starcie to też szybciej złapiesz temperature,
leasing napisał(a):BMW X1 z silnikiem 3.0 diesel
sever napisał(a):bo w takim razie 325 to na 100 % odpada .
jiGsaw napisał(a):Ktoś pisał, że szybciej FWD na zakręcie pojedzie niż RWD. No ciekawy jestem jak auto wyważone 70/30 albo nawet 80/20 ma lepiej pojechać w zakręcie od 50/50.
jiGsaw napisał(a):Co do grzebania się zimą bmw w śniegu to owszem pod warunkiem, że masz słabe zimówki. Na dobrych zimówkach lepiej mi się jeździ zimą RWD niż FWD. Jak ktoś ma szperę to już w ogóle elegancja.
jiGsaw napisał(a):Ps. która hanka jest wyważona 60/40? Z tych fwd, bo chyba nawet integra typeR nie jest tak dobrze wyważona.
sever napisał(a):a takto od czasu do czasu rodno jakies przeleciec bo duzo u mnie tego i napewno na sluchej nawierzchni no i czasem jakis zakret przy 60-80 na suchej rzecz jasna bo niemam wplywu na pogode .