E36 a może civic 6

25 Maj 2013, 11:57

Witam mam dylemat nad kupnem samochodu a konkretnie między e36 325 , e36 318is a civic 1,4 .
Za e36 przemawia do mnie przede wszystkim wygląd zamierzam ją zrobić w germanie z kolej wersja 325 ciągnie mnie ponieważ ma nie przeciętna moc a samochód służył by mi do niedzielnego poszalenia . Z kolej 318is jako bardziej wersja ekonomiczna ( niższe spalanie i opłaty) ale 318 nie polatam bokiem . A civic zachęca mnie ekonomicznoscią . Auto będe kupować na 100 % w gazie prosił bym was kto miał doświadczenie z autami o podanie spalania bo z tego co czytam to 325 pali około 15l a civic 1,4 8l nawet jest to duża różnica a jestem młodym kierowcą który niema stałej pracy i to dla mnie to jest bardzo ważne . Chodzi mi o to żeby najlepiej napisał ktos kto miał 2 furki i tą samą noge wtedy bym miał najlepsze porównanie bo ta 318is to srednio mnie pociąga 4 gary w e36 to nie jest to .
sever
Nowicjusz

Auto: Niemam

25 Maj 2013, 17:40

E36 - Jak masz budżet to bierz 2.5... IS'em nie polatasz bokiem??? A co szykujesz się na DMP żeby mieć zapas mocy i latać 200 km/h po torze na świetnych oponach???

Nie wiem jak Civic ale 1.4 (90 KM) nie jedzie w porównaniu do tych E36... Jeśli już Civic to z większym serduchem. Ale Civic'em to nie polatasz bokiem już w ogóle...

A jaki masz budżet i na jakim lataniu bokiem Ci zależy (z jaką prędkością po jakiej nawierzchni)???

Pozdrawiam :).
Vermin
Stały forumowicz

Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

25 Maj 2013, 18:33

Tak jak Vermin napisał jeżeli latanie bokiem to 325 o ile stać Cię na to a jak tylko ekonomia to hanka ale już bokiem nie polecisz.
Chociaż hanka 90KMów jajek nie urywa ale kieszeń szanuje :D
szybki
Moderator - Tuning

Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Typ: Sport/Coupe

25 Maj 2013, 21:47