REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Daro20VT napisał(a):Kolego 1.9 TDI to najbardziej żywotne diesle... Jak chcesz twój wybór jeżeli masz kasę na wymianę zawieszenia co rok (droga zabawa) bierz Passata...
Wole Vectre w której łuszczą się drobiazgi niż Passata z którym standardowo co rok będziesz śmigał na wymianę zawieszenia... To samo zawieszenie jest też w AUDI A6 kumpel ma i co rok musi dymać na taką wymianę... Chyba, że nam drogi zrobią to wtedy faktycznie możesz kupić Passata
Daro20VT napisał(a):Kolego 1.9 TDI to najbardziej żywotne diesle... Jak chcesz twój wybór jeżeli masz kasę na wymianę zawieszenia co rok (droga zabawa) bierz Passata...
Wole Vectre w której łuszczą się drobiazgi niż Passata z którym standardowo co rok będziesz śmigał na wymianę zawieszenia... To samo zawieszenie jest też w AUDI A6 kumpel ma i co rok musi dymać na taką wymianę... Chyba, że nam drogi zrobią to wtedy faktycznie możesz kupić Passata
koczas napisał(a):Wymieniłem dopiero opony czy to takie dziwne?
Samochód sprowadzony był na łysych letnich. Zimowe zostały u poprzedniego właściciela bo przechodziły by może max 5 tys km.
Klocki oczywiście, że były wymieniane wraz z amortyzatorami zaraz po sprowadzeniu czyli 40 tys km temu, ale wahacze póki co naprawde są oryginalne co nie znaczy, że uważam że to najlepsze zawieszenie na świecie jak niektórzy pewnie myślą!!!!
koczas napisał(a):Audi a4 bardzo dobry samochód, podobno słabe zawieszenie, u mnie jeszcze nic się nie stało a ma ponad 200 tys km. Wymienione tylko opony od nowości.
hiszpan1 napisał(a):a ja myślę że z tym zawieszeniem to też dużo zależy od rejonu polski w którym jeździ taki pasek i druga sprawa ile kg się wozi. te auta są ciężkie i toporne.
wracając do tematu to poleciłbym ci także e46 tylko że jakąś benzynke.może uda ci się wyrwać po lifcie bo z dieselkiem to raczej ciężko w dobrym stanie.
ja to bym ci polecił 1.6 ti, po lifcie ma 116CV. myślę że warto się zastanowić.