REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Może są mocno zużyte bo przecież można na takich oponach jeździć i bez kolcy. Mieszanka gumy jest taka sama jak w innych zimowych oponach (kiedyś się interesowałem trochę tym tematem). Jedyna różnica to dziurki których jest około 100 w oponie w których można umieścić kolce za pomocą specjalnego pneumatycznego pistoletu. Oczywiście tak jak i przy standardowych oponach zimowych mamy różne marki od najsłabszych po premium.szybki napisał(a):Krótko mówiąc bez kolców nie nadają się do niczego.
Rokiko napisał(a):Może są mocno zużyte bo przecież można na takich oponach jeździć i bez kolcy. Mieszanka gumy jest taka sama jak w innych zimowych oponach (kiedyś się interesowałem trochę tym tematem). Jedyna różnica to dziurki których jest około 100 w oponie w których można umieścić kolce za pomocą specjalnego pneumatycznego pistoletu. Oczywiście tak jak i przy standardowych oponach zimowych mamy różne marki od najsłabszych po premium
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
To było do przewidzenia patrząc na zdjęcia i wiek oponartur73 napisał(a):Natomiast opinia wulkanizatora o tych "skandynawskich" to jedno zdanie: "w p...du z twardym plastikiem"...
Opony dobre ale zobaczysz w eksploatacji czy będziesz z nich zadowolony. Tu trzeba patrzeć na to jak się zachowują na mokrym i na śniegu, na spalanie i to jak są głośne...artur73 napisał(a):A co tych założonych VREDESTEIN Wintrac , coś nie teges..? Bo ten sam oponiarz mówi że to bardzo dobre opony.
Rokiko napisał(a):To było do przewidzenia patrząc na zdjęcia i wiek opon
szybki napisał(a):To tyle teorii