Ekonomiczne auto dla kobiety do 6 tys

22 Sie 2016, 19:35

Witam. Jestem matką i studentką i szukam niedużego i ekonomicznego samochodu w kwocie do 6000. Skłaniam się ku LPG silnik do 1600, 3 drzwiowy. Moje typy to renault megane/clio, citroen c2, corsa, peugot 206, fiat stilo. Tak wlaściwie wygląd ani marka nie mają wiekszego znaczenia, byleby jeździło. I jeszcze czy rzeczywiście warto kupować w gazie przy tak małym silniku, czy może lepszy diesel/sama benzyna? Generalnie będę jeżdzić po mieście. Na samochodach się nie znam, więc wszelkie porady mile widziane! :)
paula20201
Obserwowany

Prawo jazdy: 0- 0-2012
Auto: Nie mam

22 Sie 2016, 23:08

Skąd jesteś, to czegoś poszukamy.
Ja tam się nie znam, bo nie mam dzieci, ale nie lepiej ułatwić sobie życie i kupić coś 4/5d? Z tego co mi wiadomo wsadzanie młodzieża do fotelika to spore wyzwanie :wink:
mike
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

23 Sie 2016, 09:07

podkarpacie. wydaje mi się, ze wersja trzydrzwiowa w lepszym wyposażeniumoże być tańsza od tej 4/5 , choć może się mylę? i raczej przy niej będę się upierać. :)
paula20201
Obserwowany

Prawo jazdy: 0- 0-2012
Auto: Nie mam

23 Sie 2016, 10:46

Przejrzyj:

[link do oferty na Olx wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł] trochę duży ale cena dobra i wygląda ok
[link do oferty na Olx wygasł] przód widać bity ale poza tym ok
Bądź trzeźwy w trakcie jazdy samochodem!!
Piłeś? Nie jedź!!
#alkomat #alkomaty #toptrade
toptrade
Początkujący
Awatar użytkownika

Auto: Skoda Octavia

23 Sie 2016, 14:53