Ekonomiczne auto, max 5000zł. Prośba o ocenę linków

27 Sty 2014, 00:57

Witam, jestem świeżo upieczonym kierowcą, na motoryzacji znam się mało, ale zaczęłam ostatnio sporo czytać/ przeglądać fora. Szukam auta jak w temacie, na wstępie odpada Seicento, Cinquecento, Uno, Tico, Daewoo Matiz - są po prostu b. niebezpieczne w razie wypadku.
Auto koniecznie z ABS i poduszkami powietrznymi, hatchback, 4/5 najchętniej, ale 2/3 jeśli byłoby dobre, to też. Rozważam Opel Corsa B, Renulat Clio II, Seat Ibiza II, Honda Civic, WV Polo. Bardzo chętnie z LPG, mniej chętnie diesel. Silniki najchętniej1.2, 1.4. Koniecznie prywatna osoba - handlarz jak zobaczy babę wmówi mi jakiegoś szrota.

Parę linków z prośbą o ocenę wizualną:
1. Corsa B [link do Tablica wygasł]
2. Polo [link do Tablica wygasł]
3.Corsa B [link do Tablica wygasł]

Dziękuję za ew sugestie/podpowiedzi. Pozdrawiam.
BaśkaG
Nowicjusz

Prawo jazdy: 22 01 2014
Auto: Nie mam

27 Sty 2014, 01:41

Czy ja wiem czy Matiz jest taki niebezpieczny.
1. Corsa wygląda na zadbaną ...ale przednie światła mogą oznaczać samochód od "młodego gniewnego"
2. Mam jakąś manię dot. świateł :/
3. Może być dobra, choć sprzedający podał mało informacji.
wojtek1611
Początkujący

Miejscowość: Sosnowiec
Auto: Opel Corsa

27 Sty 2014, 08:15

Zobacz sobie na crash testy co sie bardziej składa Matiz czy Corsa a potem napisz który jest bardziej niebezpieczny :wink:

Co do linków:
1.wygląda ładnie ale jak kolega wyżej wspomniał auto od młodego gniewnego.
2.mało zdjęć żeby cokolwiek powiedzieć.
3. 1.2 będzie troche za słabe.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

27 Sty 2014, 08:33

Tylko nie Corsa 1.2 :!: Nie jedzie, pali jak smok i później tego nie sprzedasz.
Koniu