REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Jasiek90 napisał(a):Zacznijmy od tego, że nie da się w Polsce osiągnąć takiej średniej, nawet w Niemczech jest raczej nieosiągalna.
silverstone więc w zasadzie lekka guma na alusie, BFG na stelówce 15, zakłądana do tutystyki nie do ciorania, właśn ie w celu oszczędności paliwaJogi4x4 napisał(a):Ale Simexa czy ciężką simexopodobną nalewkę, ciekawe ile wynosi różnica w masie kołaCo Ciebie wogóle skłoniło żeby założyć BFG do Patrola? Jaka różnica w trakcji przy cioraniu?
sunem napisał(a):Jasiek90 napisał(a):Zacznijmy od tego, że nie da się w Polsce osiągnąć takiej średniej, nawet w Niemczech jest raczej nieosiągalna.
Odcinek A4 Jędrzychowice-Wrocław, potwierdzone praktyką:
- Vsr=150km/h - OmegaB 2.0 8V LPG 13.5l/100km
znajomy ma E39 523i jemu pali 11l przy Vsr=150km/h.
Napewno jest coś bardziej ekonomicznego. Nie warto negować.
.
Jasiek90 napisał(a):Ta średnia to z komputera czy po prostu przez większość czasu jechaliście z taką prędkością?
bo w praktyce osiągnięcie takiej średniej nawet na autostradzie wiąże się ze stałą prędkością na poziomie 170-180km/h.
pocieszny napisał(a):silverstone więc w zasadzie lekka guma na alusie, BFG na stelówce 15, zakłądana do tutystyki nie do ciorania, właśn ie w celu oszczędności paliwa
sunem napisał(a):Jasiek90 napisał(a):Ta średnia to z komputera czy po prostu przez większość czasu jechaliście z taką prędkością?
bo w praktyce osiągnięcie takiej średniej nawet na autostradzie wiąże się ze stałą prędkością na poziomie 170-180km/h.
Czysty autobahn+10km miasto, i 150-160km/h przez ponad 1h, liczone z butli.
Macie doswiadczenie z E39 528?, podobno lepszy i mocniejszy od 523i i takie samo spalanie.
.
kevinek napisał(a):BMW odradzam ze względu na tylny napęd. Mimo kontroli trakcji autko lubi się obrócić o 360 w zimie.
Chyba najlepszym rozwiązaniem będzie Passat, ale ciężko znaleźć uczciwego, bo zwożą tego oszusci od cholery i składają jeden z trzech, a potem: nic nie stuka nic nie puka.
KonradMB napisał(a):Autko samo się nie obraca, to kierowca obraca autkiem
Seba TDI napisał(a):No moze i tak, ja palca w d.. nie wkladalem, ale skoro twierdzisz ze to pomaga.... albo nie jednak nie bede probowal.
Czlowieku 2.5l jaki by nie byl, czy rzendowy, czy V i jakiej kolwiek produkcji-nieslyszalem i nie widzialem nigdy spalania mniejszego niz 7-8 a co dopiero 6!!!!!!!
Przy moim stylu jazdy czluli kazda mozliwa gorka to na luz lub jak potezne wzniesienie to gaszac, chamujac skrzynia, gaszac na swiatlach za hu... nie moglem dojsc do 7.
Natomiast 1.8t zszedlem w ten sposob(jednorazowo) do oklo 5L a 1.9 tdi do 4.2L.
Mialem tez okazje sprawdzac mozliwosci 2.5 TDI V6 oraz 2.5TDI rzedowego z 100tki i niestety tez jak volvo palily powyzej 7 i w gore.
[ Dodano: 15 Marzec 2011, 23:40 ]
A jesli tak szyderczo chcesz za slowka lapac, to lap za cala wypowiedz, bo wylapujac ze zdania slowo glupi nie chodzi o ciebie ale np o glupi pomysl;)
Tak wiec podajac spalanie 4.2 zaznaczylem ze to minimalne odnotowane(o ile cos ci to mowi) A POZNIEJ PRZECIETNE/NORMALNE 5,5-6,5 ale to juz pewnie dla ciebie roznicy nie robi prawda;) Wkoncu szydzac nie podales wszystkich info wiec miales racje-nie ublizaj sobie i cytujac cytuj szczerze a nie intrygi siejesz.