Ekonomiczne Auto na "Polskie Autostrady"

18 Mar 2011, 17:54

Toledo to pierwsze i jedyne auto FWD w mojej karierze. Był W201, Galloper, Samurai, SJ413, Rocky, E36, 207D, Sprinter 308D, teraz Patrola i W210 czyli auta które na szosie jeżdżą RWD i nigdy nie miałem problemów zimą, nawet 207D z pustą paką :wink: A jeśli ktoś ma ciężką nogę to na lodzie też może się znaleźć w rowie...tylko że przód jemu wyjedzie :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

19 Mar 2011, 00:38

kevinek napisał(a):BMW odradzam ze względu na tylny napęd. Mimo kontroli trakcji autko lubi się obrócić o 360 w zimie.


Coś tam dzwoni, ale nie wiadomo, w którym kościele. Ktoś się zesr**, ale nie wiadomo, w którym rowie i kto to był. Daj sobie siana, bo popłynąłeś. Równie dobrze można napisać, żeby nie brać FWD, bo lubi pojechać prosto zimą na zakręcie mimo kontroli trakcji. :roll:
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

19 Mar 2011, 13:20

jiGsaw napisał(a):
kevinek napisał(a):BMW odradzam ze względu na tylny napęd. Mimo kontroli trakcji autko lubi się obrócić o 360 w zimie.


Coś tam dzwoni, ale nie wiadomo, w którym kościele. Ktoś się zesr**, ale nie wiadomo, w którym rowie i kto to był. Daj sobie siana, bo popłynąłeś. Równie dobrze można napisać, żeby nie brać FWD, bo lubi pojechać prosto zimą na zakręcie mimo kontroli trakcji. :roll:


Co racja to racja.Ja zimą musiałem się ręcznym ratować bo przód jechał na chodnik zamiast skręcić.Kontrola trakcji niestety nie raz tylko przeszkadzała.Chociażby jak tyłem zarzuciłem to przy włączonej kontroli trakcji auto było ciężko wyciągnąć,a tył próbował mnie obrócić.
Był Escort 105KM,jest Mondek 170KM :)
black_time
Początkujący
 
Posty: 170
Miejscowość: Łódź

20 Mar 2011, 00:42

kevinek napisał(a):BMW odradzam ze względu na tylny napęd. Mimo kontroli trakcji autko lubi się obrócić o 360 w zimie.


a to ci dopiero, dawno się tak nie uśmiałem a może jeszcze 720 walnie? :mrgreen: , o 360 to nie tak źle, zrobi bączka i pojedzie dalej, :mrgreen: gorzej jakby o 180 obróciło :razz:
Serce bije w tempie obrotów maszyny
bodziokardasz
Zaawansowany
 
Posty: 623
Miejscowość: Czarna Ziemia

20 Mar 2011, 18:27

360stopni to małe piwo jeśli kierowca ma troche oleju w glowie.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

20 Mar 2011, 19:12

360 to się dla fanu samemu kręci :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

21 Mar 2011, 14:40

Też prawda. A co do kontroli trakcji to w takiej mądrej książce zwanej instrukcją obsługi do modelu W210 panowie inżynierowie sugerują wyłączenie kontroli trakcji w kopnym śniegu lub piasku. I najlepsze , wyłączając kontrolę ponosisz pełną odpowiedzialność i wzrasta możliwość wypadku :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna