Ekonomiczne auto w okolicach 15 000 - 20 000 zł

24 Lut 2013, 16:02

Zależy jak dużo jeżdzisz,jak nie więcej niż 10-15tys rocznie to lpg a jak więcej to szukaj diesla.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

25 Lut 2013, 07:38

No ja zakładam przebiegi 20000-25000 rocznie

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
co o nim sądzicie ?

A grande? czy lepiej patrzeć za Ibizą IV ? albo corollą e12 ?
krisbtm
Początkujący
 
Posty: 84
Auto: Nie mam

25 Lut 2013, 11:58

Auto od handlarza który ma jeszcze pomoc drogową. Wogóle takie Grande są po 16-17tys a ten tylko 14tys?
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

26 Lut 2013, 07:56

Czyli tak jak myślałem - dobre Grande to 15-17 tyś..

A jak z silnikami ? Lepiej 1.4 i gazować czy jednak 1.3 diesel ?
Też czy duża różnica w 1.2 a 1.4 ? Oba były by gazowane..

Prosiłbym też o jakieś porównanie do Seata Ibizy IV oraz Corolli E12
krisbtm
Początkujący
 
Posty: 84
Auto: Nie mam

26 Lut 2013, 08:21

A 207? znam flotę eLek w których jeździł do zeszłego roku, bardzo trwałe auto, przedział 380-430 tys. km i ani razu nie miały usterki która by je zatrzymała.
Poza tym bardzo fajnie się prowadzi i jak to francuz ma tanie części i serwis.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

26 Lut 2013, 09:30

207 nie oglądałem.. Patrzałem jeszcze na Forda Fusion, ale nie wiem co o nim sądzić..

czyli na placu boju:
- grande
- ibiza IV
- corolla e12
- fusion?
- 207?

Chevrolet lepiej omijać ?
krisbtm
Początkujący
 
Posty: 84
Auto: Nie mam

26 Lut 2013, 16:58

Fusion to bliźniak Mazdy 2 bazujący na Fieście, nieźle wypadał w statystykach niezawodności tyle, że jest dość toporny w jeździe i głośny za to przestronny i funkcjonalny.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

27 Lut 2013, 20:12

A jakieś autko o stylizacji SUVa ? Coś ala Fusion ?

Fusion widzę nawet w silniku 1.4 daje radę ;)
np. [link do Otomoto wygasł]

Będę wdzięczny za wszelką pomoc w wyborze
krisbtm
Początkujący
 
Posty: 84
Auto: Nie mam

20 Sty 2014, 12:17

A ja bym się zastanowił nad Mitsubishi, choć nie są to tanie auta w jeździe ( gaz zmniejszy koszty) ale mało awaryjne. Mam namiar na zadbany egzemplarz,
zapraszam na pw
subb0
Aktywny
 
Posty: 319
Miejscowość: GDAŃSK / WARSZAWA
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Corolla E12
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

26 Lis 2014, 22:00

Z tego wzgledu, ze bylem wlascicielem Toyoty Corolli E11, a kolega podal, ze milo sie jezdzilo zaprzecze opinni kolegi forumowicza, ze do Toyoty nie instalowac gazu. Otoz E11 z silnikiem 1,4 (tak naprawde 1,3) wspaniale gazuje sie inst. mieszalnikowa - ja mialem drozsza, ale pozniej wszedlem w BLOSa i teraz wiem ze 2 gen. jest wystarczajaca. Bardzo ekonomiczne, auto, nie psujace sie E12 nawet nie ma co startowac z awaryjnoscia do E11. Oczywiscie z autami z tego samego rocznika wypada bardzo dobrze. Przez 12lat nic nie bylo wymienane NIC!!!
Po tym roku, trzeba bylo juz wymienic caly wydech, aklumulator, sonde lambda.
Oczywiscie wczesniej plyny ekspl., tarcze i klocki. Nigdy sie nie rozkraczyla.
Na gazie nalatane 260tys. km. Blacha wzorowa - to jedyny japonczyk w ktorym blach jest na bardzo wysokim poziomie. Hondy, Mazdy, Mitschubishi, Subaru o zgrozo Suzuki w 1/3 wieku maja stan blach gorszy jak ten model toyoty. Ja sie smieje, ze jak E11 gdzies koroduje, to tam musiala miec dzwon ;)
Geniealne auto. Potrzebowalem auta 5d wiec musialem sie jej pozbyc, ale gdyby liftback nie byl taki brzydki i troche dluzej produkowany to z checia bym kupil. Kupujac w tej chwili nadal warto brac E11 pod uwage. Za 5tys. mozna zrobic remont takiego autka i na kolejne 10lat spokoj tym bardziej, ze za 5tys. takie auto mozna kupic. Silnik 1,4 nie mial w zasadzie konkurencji w tamtych czasach i dorownywal osiagami jednostka 1,6 z tamtych lat. Jedynie honda byla lepsza, ale ich silniki uwazam za niedoscigniony wzor i nie ma na rynku lepszych jednostek. Osiagami w tej chwili juz odstaja od tych uturbionych, ale do wolnossacych to nie ma konkurencji.
E12 rowniez mozna zagazowac - znajomy ma i narobil 360tys. km na sekwencyjnej, ale juz jednostka szwankuje (bierze olej), ale bez instalacji gazowe sadze, ze bylo by to samo. Dla benzyniakow 300-400tys. km to jest granica raczej nie do przekroczenia. Rowniez fajne autko, ale juz troszke pierdolek bylo jak opowiadal znajomy, ale i tak bardzo udane auto i godne polecenia.
zygert
Nowicjusz
 
Posty: 27
Auto: Toyota, Peugeot
Paliwo: Benzyna + LPG