REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Czym wg ciebie jest premium?Niestety ręce opadają Ok. Szukaj dalej "premium".
Zdaje sobie sprawę że jak masz 1.0 150 koni to pewnie za długo taki silnik nie wytrzyma ale z drugiej strony pewnie jest masa historii o tym jak ktoś kupił sobie jakieś Audi i władował 10k+ w remont jakiegoś 3 litrowego silnika. Ja nie chce ani 1.0 ani 3.0. Ja chce zwykły silnik jak większości aut na drodze.poczytaj o nowoczesnych silnikach downsizingowych, ich wytrzymałości i kosztach remontu okaże się, że te duże silniki są jednak spoko
Wszystko zależy jak nastawiasz się na trasęCember napisał(a):Wracając do początkowych aut. Jak to jest z innymi modelami? Focus albo Astra są znacząco lepsze w trasie od Aurisa?
Czyli nie jest tak najgorzej z tym aursiem w trasie.Wszystko zależy jak nastawiasz się na trasę Jeżeli masz zamiar zapiąć tempomat na 120km/h to najmniej spali pewnie Auris w hybrydzie silnika nie będziesz słyszał przy jednostajnej jeździe ale przy mocnym przyspieszaniu przez chwilę już tak. Wyciszenie w tych samochodach mogło by być lepsze bo z tych trzech chyba najgorzej wypadnie tu właśnie Auris. Jednak w trybie mieszanym w spalaniu żadna benzyna z innych wymienionych tu samochodów nie jest w stanie mu dorównać w spalaniu, nawet na trasie będzie ciężko.
Mi od samego początku o to chodzi. Ja nie chce marki premium tylko auto z bogatą wersją wyposażenia.Czytając to co piszesz powinieneś zmienić podejście i nie szukać "premium" a samochodu z danego modelu w topowej wersji wyposażenia.
No i o to chodziCember napisał(a):Mi od samego początku o to chodzi. Ja nie chce marki premium tylko auto z bogatą wersją wyposażenia.
Haha... to najlepiej do tego pasuje Auris w hybrydzieCember napisał(a):Wracając do sedna sprawy, jakie auta polecacie do około 50 tys. z:
-bogatym wyposażeniem
-automatem
-tanie w utrzymaniu
-dobre do miasta i w trasę
-silnik benzynowy
-kombi lub sedan.