Ekonomiczny hatchback do 6000zł

12 Lip 2009, 20:13

Od razu ostrzegam, że jestem dosyć zielony w temacie motoryzacji. Niebawem zaczynam robić prawo jazdy i zaczną sie poszukiwania autka, które zapewni mi dojazd do pracy i na uczelnie. Bardzo zależałoby mi na czymś ekonomicznym i niedrogim w utrzymaniu, więc pierwszą moją myślą był jakiś mały hatchback w gazie. Czy według Was np. taka Honda Civic z 1993r w tej cenie to dobry wybór? A może powinienem rozglądać sie za czymś zupełnie innym?
Gienek01
Nowicjusz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Mazowsze

12 Lip 2009, 20:17

Lanos 98-99,Astra 95-96,Punto 97-98 albo Corsa 96-97
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

12 Lip 2009, 20:38

Czy one sie przypadkiem nie sypią? Znajomi odradzają mi wszystkie Fiaty, Daewoo i Ople :neutral:
Gienek01
Nowicjusz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Mazowsze

12 Lip 2009, 20:48