Ekonomiczny samochód do 5000

21 Kwi 2010, 20:05

Witam! Jestem świeżo upieczonym kierowcą i mam zamiar kupić samochód za MAX. 5000zł. Samochód ma być przede wszystkim oszczędny (ekonomiczny i tani w eksploatacji). Wiem że jest już tysiące takich tematów, ale szukam indywidualnej rady. Samochodem będę dojeżdżał do szkoły (dziennie min 15km) oraz min. raz w mc dłuższe trasy (200km+), chciałbym również tym samochodem pojeździć min. 7 lat (nie oczekuje cudownej bezawaryjnej jazdy, ale bez przesady)

Jako że ma być oszczędny wybrałem Opla Corse 1.5TD ale czytałem na forum że stare diesle się sypią lub Lanosa 1.5 z gazem, ale silniki na gazie jeszcze szybciej się kruszą, teraz mam totalny zamęt. Proszę o fachowe odpowiedzi. Pozdrawiam.
MMKO
Nowicjusz

Miejscowość: POLSKA

21 Kwi 2010, 20:26

U mnie jest Lanos od stycznia 2003r :lol: czyli ponad 7lat i ma sie świetnie.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

21 Kwi 2010, 20:28

barol91 mocny argument, a od kiedy masz gaz?
MMKO
Nowicjusz

21 Kwi 2010, 20:43

W tym problem że on jest bez gazu i nigdy go nie widział.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Awatar użytkownika

21 Kwi 2010, 20:46

Mnie na taką jazdę, takim samochodem na razie nie stać, więc czekam na kolejne propozycje
MMKO
Nowicjusz

21 Kwi 2010, 22:16

No domyślam sie co masz na myśli :smile: ale nie no jak kupisz Lanosa 1.5 8V z gazem to spokojnie bedziesz sobie śmigał i dość tanio (koszt przejechania 100km na lpg wyniesie Cie z 15-16zł).Jeśli masz jakieś pytania odnośnie Lanosa to pisz w temacie albo zapraszam na priv.
Barol
Awatar użytkownika

22 Kwi 2010, 10:28