Eksploatacja D-MAX kontra Ranger

24 Wrz 2013, 16:21

Pocieszny jak zwykle ma rację :wink:
Ładowność Navary nie jest wcale większa niż w moim Terrano 2. I jak tu nazwać taki samochód użytkowym? :unsure:
Znajoma zeszłej zimy rozwaiła swoją Navarę na palmie i przywaliła właśnie tak jak Pocieszny napisał. 1/4 szerokości samochodu. Naszczęście koło wyszło bokiem a nie weszło pod spód.
To tylko taka dygresja do pick-upów :wink:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

26 Wrz 2013, 17:33

Nie znam się zbytnio na testach zderzeniowych. W sumie to nie planuję grzać nie wiadomo ile takim samochodem po drogach. Właśnie pickup to taki samochód ciężarowy do wszystkiego, ale nic w nadmiarze. Apropo testów, znalazłem jakąś składankę:

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

, praca przy tym to musi być ciekawy zawód :).
Garażer
Początkujący

Auto: Opel Astra
Rok produkcji: 1998

27 Wrz 2013, 07:43

wiesz pickup w prowadzeniu to jeden z bardziej niebezpiecznych samochodów, napęd na tył, d..a lekka, wozi autem po całej drodze, prowadzi się jak wóz drabiniasty, a wszelkie systemy raczej przeszkadzają niż pomagają,
przy zderzeniu rozlatuje się na kilka kawałkół
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

28 Wrz 2013, 13:38

W Dmaxie jest taki system ESC, wspomagający tor jazdy na zakrętach przy większych prędkościach. Nie wiem jak to dokładnie działa, ale trzyma samochód na tym pasie co jedzie. Ranger też ma taki system, jakoś inaczej się nazywa ESP?, ale chodzi o to samo zdaje się.
Garażer
Początkujący

28 Wrz 2013, 18:48

W terenie żadne systemy elektroniczne się nie sprawdzają z ABSem na czele.
piotr R
Aktywny

Miejscowość: WGM

29 Wrz 2013, 15:02