Eksploatacja na czarnym

29 Mar 2009, 13:02

Bo jest BFG AT i cała reszta AT...
No - może jeszcze General Grabber...
KIA Sportage 2,0 DOHC Custom
:mrgreen:
KIłA? To się podobno da wyleczyć...
:mrgreen:
leon zet
Vany | SUVy
Awatar użytkownika
 
Posty: 274
Miejscowość: Wyszków i okolice

29 Mar 2009, 14:34

leon zet napisał(a):Jeżdżę na BFG AT.
Latem zachowuje się jak opona letnia, zimą lepsza od zimówek. Posiadają przy tym całkiem spory zapas możliwości terenowych. Długowieczne, bo pomimo przejechania ponad 60 tysięcy kilometrów bieżnika jest jeszcze trochę.

W tym roku chcę je zmienić. Wiem, że jest to dobry produkt godny polecenia i w razie potrzeby pewnie do niego wrócę. Tymczasem planuję przesiąść się na 30 calowe KUMHO KL71




witam ja jeżdze tez na BFG AT, i zgadzam sie z tym co piszesz w 100% ale chce zmienic tez na 30 calewe mozesz cos napisac albo linka podeslac na temat tych KUMHO KL71
no to w błotko.....
kris_&N
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 69
Miejscowość: Iława

29 Mar 2009, 18:14

[link do oferty na Allegro wygasł]
:mrgreen:
KIA Sportage 2,0 DOHC Custom
:mrgreen:
KIłA? To się podobno da wyleczyć...
:mrgreen:
leon zet
Vany | SUVy
Awatar użytkownika
 
Posty: 274
Miejscowość: Wyszków i okolice

29 Mar 2009, 18:21

:mrgreen: OK. dzieki:)
no to w błotko.....
kris_&N
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 69
Miejscowość: Iława

31 Mar 2009, 07:46

Cześć Leon!
A cóż Ty tutaj robisz?

Tylko beż kasztanów, poproszę...

:mrgreen:
Pozdr
fourup
Nie udzielam porad na PW - tylko forum ogólne!
fourup
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 974
Miejscowość: Kraków, Słomniki
Prawo jazdy: 08 01 1999
Auto: Mercedes S124 250D
Silnik: OM602
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1990

31 Mar 2009, 09:11

Cześć,
Wpadłem na chwilę i zobacz co mnie spotkało...
kolaborantem zostałem
:mrgreen:

I pisze jakoś tak... merytorycznie
:mrgreen:

Tylko nudno jakoś... W dziale vany&suvy dzielnie z materią walczą właściciele freelanderów. Jak tak sobie czytam to moja kijanka jawi się jako wzór bezawaryjności i niezawodności.
KIA Sportage 2,0 DOHC Custom
:mrgreen:
KIłA? To się podobno da wyleczyć...
:mrgreen:
leon zet
Vany | SUVy
Awatar użytkownika
 
Posty: 274
Miejscowość: Wyszków i okolice
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BYD e6 - elektryczny samochód o dużym zasięgu
    Pierwsza w Polsce prezentacja w pełni elektrycznego samochodu BYD e6 odbyła się w dniach 9 – 10 lipca w czasie konferencji "2012 International Symposium on Electric Vehicles – Triple Helix Activity Research; Energy-Technology; ...
    Kilka ogólnych informacji na temat wyboru opon zimowych
    Przede wszystkim ważne jest, aby upewnić się, że wybrane opony spełniają wymagania panujące w danym kraju dotyczące opon zimowych. W niektórych krajach obowiązuje oznaczenie "M&S" (Mud and Snow) lub symbol góry ...

02 Kwi 2009, 06:44

:mrgreen:
no i teraz dopiero poczujesz co to jest pokuta za kasztanienie... :D :lol:
:mrgreen:
Pozdr
fourup
Nie udzielam porad na PW - tylko forum ogólne!
fourup
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 974
Miejscowość: Kraków, Słomniki
Prawo jazdy: 08 01 1999
Auto: Mercedes S124 250D
Silnik: OM602
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1990

02 Kwi 2009, 06:48

nareszcie. syn marnotrawny powrócił :mrgreen:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

02 Kwi 2009, 11:55

Wezyrro napisał(a):Więc jaka jest prawda ?
Ir może Twój brat śmiga na jakiś gorszych At?



Wcale nie śmiga na AT, pomyliłem się.

Jednak znalazłem troche opini o AT-kach
tu osobny wątek terenowe-opony-vt18453.htm

i dodatkowa opinia z forum mitsubishi
[...] bede to powtarzal do znudzenia ale nic nie zastapi dobrych zimowych opon. Caloroczne, AT-ki czy inne wynalazki beda zawsze gorzej robic. Jest jeden wyjatek... kopny i gleboki snieg.[...]
ir
 

02 Kwi 2009, 13:00

to opinia którą podałeś w linku przeca o MT-kach jest, a ja się wcześniej pytałem czy AT to dobre rozwiązanie na zimę, i już wiem, że w zimówki lepiej inwestowac, no chyba, że to bfg o którym było pisane są takie rewelacyjne
Jeba* i się nie dać, a wyniki same przyjdą...
Wezyrro
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 844
Miejscowość: Wałbrzych/Wrocław

02 Kwi 2009, 14:12

Różnica między AT a MT jest zasadnicza i ewidentna...
:mrgreen:
KIA Sportage 2,0 DOHC Custom
:mrgreen:
KIłA? To się podobno da wyleczyć...
:mrgreen:
leon zet
Vany | SUVy
Awatar użytkownika
 
Posty: 274
Miejscowość: Wyszków i okolice

02 Kwi 2009, 14:23

leon zet napisał(a):Różnica między AT a MT jest zasadnicza i ewidentna...
:mrgreen:


toż to dlatego uwagę zwróciłem :mrgreen:
Jeba* i się nie dać, a wyniki same przyjdą...
Wezyrro
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 844
Miejscowość: Wałbrzych/Wrocław

02 Kwi 2009, 19:23

Wezyrro napisał(a):to opinia którą podałeś w linku przeca o MT-kach jest,


ta mi się zaplatała przypadkowo (KARSON nawet jej nie cytuje bo nie ma już czego)
reszta skasowana bo nie była tu mile widziana

ale na pewno wiele osób napisze ci co myśli o oponach AT na których jeździ.

pozdrawiam
i powodzenia
ir
ir
 

02 Kwi 2009, 21:10

Generalnie kiedyś były opony - po prostu opony, nikt nie zadziwiał z podziałem na letnie/zimowe, był i oczywiście podział na opony szosowe, terenowe, uniwersalne i śnieżno-błotne, jednak ciężko mówić o jakichkolwiek różnicach w materiale pod kątem użytkowania w lecie lub w zimie. Potem ktoś wymyślił sobie że można by poprawić właściwości opony podczas użytkowania w niskich temperaturach i wprowadzono zróżnicowane materiały w zależności od przeznaczenia opony, i nagle przy coraz lepszych oponach zimowych opony letnie zaczęły coraz mniej nadawać się do użytku zimowego. Gwoździem do trumny było przeforsowanie w wielu krajach obowiązku używania opon zimowych, dla producentów raj na ziemi, dla użytkownika ciut większe bezpieczeństwo (chociaż nie zawsze!) ale jednocześnie masa więcej zabawy (zwykle zarobek dla serwisów oponiarskich) i wyższe wydatki. najwięcej tracą osoby jeżdżące bardzo mało, a pragnące przestrzegać wszystkich zaleceń, bo jak do te pory śmigali przez te 5 lat na jednym zestawie opon, teraz mają te same 5 lat i 2 komplety :/
Natomiast opony całosezonowe to generalnie nic innego niż stare dobre opony (po prostu opony) nie przystosowywane na silę do lata czy zimy - czyli ciut gorsze w zimie, ciut gorsze w lecie... ale w pewnych wypadkach znacznie bezpieczniejsze lub znacznie trwalsze.

Oczywiście, przepisy - nawet te najdurniejsze są po to żeby je przestrzegać, więc jak usłyszałem propozycje znajomego zakładu oponiarskiego w UK (żeby nie było, prowadzonego przez Ukraińca) że "kup letnie, a jak jedziesz na kontynent to my tu mamy takie triko że ci oznaczymy opony jako całosezonówki i będzie ok" to szczena mi opadla i na wszelki wypadek zmieniłem warsztat (bo jak zmieniają to, to pieron wie co jeszcze z tymi oponami robią...)
Mighn
Nowicjusz
 
Posty: 17
Miejscowość: Kraków/Dover

02 Kwi 2009, 21:44

o całosezonówkach już się nasłuchałem od strszego pokolenia... mówili , ze jak coś jest do wszystkiego to jest do du**.

A tak naprawdę wszystko zależy od zimy...w Polsce zima jest jaka jest, a czasem jej nie ma, dlatego u nas ja najchetniej w zime jeżdzę na zimówkach ( jak już pisałem w górach mieszkam ) , może gdybym mieszkał w innym kraju to w "zime" używałbym całozesonowych.

Jedynie co do mnie przemawia jako alternatywa choć jeszcze nie próbowałem to bfg At, ale i na to przyjdzie czas, ludzie sobie chwalą je jako całosezonówki, choc producent stosuje do nich oznaczenie letnie
Jeba* i się nie dać, a wyniki same przyjdą...
Wezyrro
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 844
Miejscowość: Wałbrzych/Wrocław