Eliminujmy pijków za kierownicą

06 Maj 2014, 01:04

:? jestem zawodowym kierowcą- w firmie mamy jednego pijaka-dzwoniliśmy z chłopakami na 112 i nic po 2 dniach znowu narąbany w auto i jazda - ALE SZLAG MNIE TRAFIA JAK DZWONIĄC NIBY ANONIMOWO NA 112 UPORCZYWIE wypytują się mnie o moje dane. Sorry już nigdy nie zadzwonimy.
darek71
Obserwowany

Prawo jazdy: 0- 2-1990
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: audi
Silnik: 1*9TDI 90 km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1991

06 Maj 2014, 09:52

Nie ma się co zniechęcać - danych podawać nie musimy i dyżurny przyjmujący zgłoszenie nie może wymusić na nas podania danych. Poprostu informujemy dyżurnego, że korzystamy z prawa do tego, żeby zgłosić zaistniałą sytuację anonimowo. Mało tego - jak zadzwonimy, że do auta wsiada pijany, a reakcji policji nie ma, to dzwońcie drugi raz i powiedzcie wprost - że zgłaszacie po raz drugi i ostatni. Jak pijak spowoduje jakąś tragedię lub kolizję, to wyciągnięcie konsekwencje - zgłosicie sprawę do prokuratury.
No i zawsze możecie zgłoszenie nagrać. A potem dać info na forum. Ja z chęcią zadzwonię do tej komendy z prośbą o wyjasnienie :)
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

07 Maj 2014, 21:35

Zawsze pytają kto zgłasza,imię i nazwisko wystarczy. Nigdy nie miałem z tego powodu problemów.
piotr R
Aktywny

Miejscowość: WGM

08 Maj 2014, 09:49

Zgadza się - zawsze pytają. Ale zawsze możesz powiedzieć, że chcesz pozostać anonimowy, żeby uniknąć ewentualnych problemów z czyjejkolwiek strony. I dy ż urny nie ma prawa żądać od ciebie podania danych.
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

08 Maj 2014, 10:59

a dlaczego miałoby być to nie rozdmuchiwane? a nóż to pomoże
bolek87
Nowicjusz

Miejscowość: Poznań