Toyota rozpoczęła projekt Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV) w roku 2007. W 2008 r. przeprowadzono próby drogowe prototypowych pojazdów we Francji i Wielkiej Brytanii. W roku 2010 w ramach drugiej fazy projektu na jazdy próbne po drogach całej Europy wyruszyło 200 pojazdów, zbudowanych w oparciu o seryjnego Priusa trzeciej generacji, wzbogaconego o akumulator litowo-jonowy. Jeden z takich samochodów był wykorzystywany przez Toyota Motor Poland. Największa grupa 70 pojazdów jeździ w Strasburgu we Francji, gdzie projekt PHEV realizowany jest we współpracy z Electricite de France oraz władzami miasta. Bezemisyjny zasięg pojazdu PHEV w trybie elektrycznym zaspokaja istotną część codziennych potrzeb użytkowników. Pomiary zużycia paliwa przeprowadzone w rzeczywistych warunkach wykazały, że pojazd PHEV zużywa o 36% mniej paliwa, niż porównywalny, najlepszy w swojej klasie pojazd z silnikiem wysokoprężnym i o niemal 50% mniej, niż najlepszy w swojej klasie pojazd z silnikiem benzynowym.
ASO czy niezależny serwis - gdzie taniej naprawić hybrydę? Według wiodących producentów pojazdów hybrydowych, samochody te charakteryzują się niewielką awaryjnością. Zdaniem mechaników, hybrydy trafiają do warsztatów głównie w rezultacie zdarzeń ...
Baza z danymi technicznymi samochodów marki TOYOTA. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu. Sprawdź: dane techniczne TOYOTA
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.