Toyota rozpoczęła projekt Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV) w roku 2007. W 2008 r. przeprowadzono próby drogowe prototypowych pojazdów we Francji i Wielkiej Brytanii. W roku 2010 w ramach drugiej fazy projektu na jazdy próbne po drogach całej Europy wyruszyło 200 pojazdów, zbudowanych w oparciu o seryjnego Priusa trzeciej generacji, wzbogaconego o akumulator litowo-jonowy. Jeden z takich samochodów był wykorzystywany przez Toyota Motor Poland. Największa grupa 70 pojazdów jeździ w Strasburgu we Francji, gdzie projekt PHEV realizowany jest we współpracy z Electricite de France oraz władzami miasta. Bezemisyjny zasięg pojazdu PHEV w trybie elektrycznym zaspokaja istotną część codziennych potrzeb użytkowników. Pomiary zużycia paliwa przeprowadzone w rzeczywistych warunkach wykazały, że pojazd PHEV zużywa o 36% mniej paliwa, niż porównywalny, najlepszy w swojej klasie pojazd z silnikiem wysokoprężnym i o niemal 50% mniej, niż najlepszy w swojej klasie pojazd z silnikiem benzynowym.
Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego? Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
[E] Alfa 166 3,0 / Legend III 3,5 / Peugeot 607 3,0 / Saab 9-5 I 2,3T Podstawowe kryteria zestawienia: - limuzyna segmentu E - silnik benzynowy o mocy powyżej 200KM - automatyczna skrzynia biegów - modele z okolic 2000 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Alfa Romeo 166 3,0 V6 - ...
Baza z danymi technicznymi samochodów marki TOYOTA. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu. Sprawdź: dane techniczne TOYOTA
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.