Toyota rozpoczęła projekt Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV) w roku 2007. W 2008 r. przeprowadzono próby drogowe prototypowych pojazdów we Francji i Wielkiej Brytanii. W roku 2010 w ramach drugiej fazy projektu na jazdy próbne po drogach całej Europy wyruszyło 200 pojazdów, zbudowanych w oparciu o seryjnego Priusa trzeciej generacji, wzbogaconego o akumulator litowo-jonowy. Jeden z takich samochodów był wykorzystywany przez Toyota Motor Poland. Największa grupa 70 pojazdów jeździ w Strasburgu we Francji, gdzie projekt PHEV realizowany jest we współpracy z Electricite de France oraz władzami miasta. Bezemisyjny zasięg pojazdu PHEV w trybie elektrycznym zaspokaja istotną część codziennych potrzeb użytkowników. Pomiary zużycia paliwa przeprowadzone w rzeczywistych warunkach wykazały, że pojazd PHEV zużywa o 36% mniej paliwa, niż porównywalny, najlepszy w swojej klasie pojazd z silnikiem wysokoprężnym i o niemal 50% mniej, niż najlepszy w swojej klasie pojazd z silnikiem benzynowym.
Podatek od kupna samochodu – co musisz wiedzieć przed zakupem auta Kiedy kupujesz auto, umowa sprzedaży może zostać objęta podatkiem od czynności cywilnoprawnych, czyli PCC. Nie zawsze jednak będzie trzeba go płacić. Sprawdź, czy obowiązuje Cię podatek od kupna samochodu, ile wynosi, jak ...
Abu Zabi buduje stację tankowania wodoru Toyota wraz z partnerami biznesowymi i rządem Abu Zabi przeprowadzi testy Toyoty Mirai, których celem jest analiza możliwości wprowadzenia motoryzacji opartej na wodorze. W maju tego roku zostanie otwarta w stolicy ...
Baza z danymi technicznymi samochodów marki TOYOTA. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu. Sprawdź: dane techniczne TOYOTA
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.