Fajny wóz z gazem za 1500-2000zł.

11 Paź 2012, 20:03

Taa CC 700 to dopiero padło i pare osób z tego forum i z innych mi to potwierdzi no ale ok fajne autko.
A co do tego co napisał TFSI to ma racje,fajnie zrobić maluszka i można jeżdzić a co do audio to wystarczą dobre głośniki (wiem z doświadczenia).

Uzupełniając:
wypowiedz jednego z użytkowników 700:
"Ogólnie 700 są jeszcze w porządku na krótkie odcinki i samemu. Nie ma w nim w ogóle mocy, wyprzedzasz gdy masz wiele sprzyjających ci czynników. A jeszcze spróbuj wpakować do tego 4-5 osób albo jakis bagaż czy coś, to stoisz w miejscu. Niestety ten brak kopa i przy gaźniku assian czasem , raz na miesiąc dwa lubi mu coś odbić i ci np. zgaśnie w czasie jazdy, będzie miał problem odpalić(jeden z argumentów za 900 bo tam już jest wtrysk)."

Maluch idealny też nie jest ale ma swój klimat.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

11 Paź 2012, 20:51

Barol napisał(a):Uzupełniając:
wypowiedz jednego z użytkowników 700:
"Ogólnie 700 są jeszcze w porządku na krótkie odcinki i samemu. Nie ma w nim w ogóle mocy, wyprzedzasz gdy masz wiele sprzyjających ci czynników. A jeszcze spróbuj wpakować do tego 4-5 osób albo jakis bagaż czy coś, to stoisz w miejscu. Niestety ten brak kopa i przy gaźniku assian czasem , raz na miesiąc dwa lubi mu coś odbić i ci np. zgaśnie w czasie jazdy, będzie miał problem odpalić(jeden z argumentów za 900 bo tam już jest wtrysk)."


Fajny tekst, ale widać, że pisała go osoba bez wiedzy na ten temat.
Po 1.
900 też jest na gaźniku - produkcji webera, który też swoje kaprysy ma. Dopiero pod koniec produkcji wyszła wersja na wtrysku.
Po 2
Nie Assian tylko Aisan. Wiele przypadków znam gdzie niedotykane gaźniki pracują po rok i więcej.
Po 3 czego ktoś oczekuje od auta które ceną eksploatacji jak i zakupu niemalże równa się z średniej jakości rowerem? Jak autorowi tekstu brakowało mocy to zastanawiam się czy przy zakupie wiedział że 700 ma tylko 30 koni? Bo tak jakoś mi się wydaje że nie zdawał sobie sprawy ile to jest i teraz wylewał swoje żale. A to, że gaśnie w czasie jazdy i nie chce odpalić świadczy o zaniedbaniu użytkownika, nic więcej.

EDIT:
Dokładnie,za 2000zł kupisz już ładnego Bisa.


:naughty: :naughty: :naughty:
A CC 700 jaki ma silnik? Bo mnie się wydaje że identyczny jak BIS, dziw że pierwszy zły a drugi dobry :D
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2201
Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

11 Paź 2012, 20:56

Z tego co mi wiadomo to występowały 900 na wtrysku.
Za cene roweru dostanie jeszcze to [link do oferty na Allegro wygasł] silniki 1.0 z rodziny Fire to najlepsze tam montowane tylko ta rdza..

No tak ale jak już pisałem 126p ma swój klimat a BIS to już wogóle rzadkość na drodze.
No i ten silnik to nie do końca to samo,silnik w CC 700 jest rozwinięciem konstrukacyjnym silnika 126p BIS,chociaż się od niego różni min.układem olejenia,tu jest filtr oleju a w bisie filtr odśrodkowy,inny jest też wał korbowy,w bisie różnica wynosi 10mm.
CC 700 ma hydropopychacze,BIS nie.
CC 700 jest lewo obrotowy a BIS ma prawo obrotowy silnik.
Ostatnio edytowany przez Barol, 11 Paź 2012, 21:00, edytowano w sumie 1 raz
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

11 Paź 2012, 20:59

A z tego co mnie wiadomo to występowały 900 na gaźniku dopiero pod koniec produkcji weszły na wtrysku. A tak co do tematu wadliwego gaźnika (właśnie o Aisanie mowa) to chyba nie problemem jest szukać prostych mechanicznych włoskich weberów lub jeszcze prostszych polskich FOS'ów.
Nawet Uno 1.4 występowały dość popularnie na gaźniku również włoskim - Webera.

EDIT:

Google nie gryzie a lepiej sprawdzić niż pisać głupoty:

Cyt.
"Silniki:
L2 o poj. 704 cm³ , 23 kW/31 KM przy 5000 obr/min, 52 Nm przy 3000 obr/min, z gaźnikami FOS lub Weber
L2 o poj. 704 cm³ young, 22 kW/30 KM przy 5000 obr/min, 47 Nm przy 2750 obr/min, z elektrycznym gaźnikiem Aisan i katalizatorem (zubożona wersja, na rynku od 1996 roku, na rynki zachodnie Young był eksportowany z silnikiem 899 cm³)
R4 o poj. 903 cm³, 30 kW/41 KM przy 5500 obr/min, 65 Nm przy 3000 obr/min, gaźnik Weber (do 1994)
R4 o poj. 903 cm³ , 29 kW/40 KM przy 5500 obr/min, 65 Nm przy 3000 obr/min, wtrysk jednopunktowy
R4 o poj. 899 cm³, 30 kW/41 KM przy 5500 obr/min, 65 Nm przy 3000 obr/min, gaźnik Weber (do 1995)
R4 o poj. 899 cm³ , 29 kW/40 KM przy 5500 obr/min, 65 Nm przy 3000 obr/min, wtrysk jednopunktowy"
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2201
Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

12 Paź 2012, 22:01

Nie rozumiem 704ccm w CC o mocy 32 KM jest be i nie ma ciągu przy wyprzedzaniu. A 703ccm o mocy 25KM w BISie to już miały?
Nie ważne, dość może już wykłócania się o tego Cinque. Wystarczy, ze już o BMW się wykłócałem :roll:
Jak masz kasę na utrzymywanie klasyka możesz kupić malucha i o niego się troszczyć, jak chcesz auto do jeżdżenia na codzienne wyjazdy do sklepu/szkoły czy nie wiem gdzie, to myślę, że 126 tutaj przegrywa chyba z wieloma samochodami.
kasztan93
Początkujący
 
Posty: 87
Prawo jazdy: 02 03 2012
Auto: Fiat Cinquecento
Silnik: 704ccm
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

12 Paź 2012, 22:08

Przecież ludzie za 2 tys. sprzedają z powodzeniem suzuki swift a to już w miarę samochód jest :)
Citron
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 547
Zdjęcia: 14
Prawo jazdy: 02 03 2010
Auto: Lexus IS250 II
Silnik: 2.5 V6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2006
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota Aygo - samochód do miasta
    Z danych Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR wynika, że pod względem liczby rejestracji model Aygo jest niekwestionowanym liderem rynku w klasie A. Od stycznia do kwietnia 2019 roku nabywców znalazło aż 1 721 ...

12 Paź 2012, 23:05

No Swift jest fajnym autkiem, myślałem też kiedyś o Nim. Byle go rdza nie brała i przebiegu za dużego nie miał, a będzie służyć :) dobrze Citron wspomniał, zapomniałem o tym wozie :)
kasztan93
Początkujący
 
Posty: 87
Prawo jazdy: 02 03 2012
Auto: Fiat Cinquecento
Silnik: 704ccm
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995