witam zakupiłem w211 kompresor 163km na zimnym silniku wypada 2 i 4 zapłon -świece nowe bosh cewki nowe byłem u 4 mechaników i nic po odpaleniu min po 10 godzinach stania pali takjakby na 2 gary zgasze go i problem znika obroty na biegu jałowym 850/900 jak moze być przyczyna bo juz niemam pomysłu
Ja bym właśnie sprawdził tu kompresję na zimnym silniku i zobaczył czy na tych dwóch cylindrach z którymi masz problem jest taka jak na pozostałych.
Dzisiaj jest bardzo duży problem o mechanika który potrafi coś więcej niż tylko wymiana tego co mu się powie. Nie chcą diagnozować samochodów i rozwiązywać problemów.
wczoraj odebrałem od mechanika zajmującego się mercedesami wzioł 1000zł powiedział że zmienił mieszankę paliwa w komputerze ,dzisiaj rano znowu falowanie i check nie odbiera juz telefonów brak słów
VERVA Street Racing 2010 / relacja Wyścigi, pokazy i atrakcje dla każdego - to wszystko można było zobaczyć dzisiaj w centrum Warszawy Rywalizacja sportowa podczas VERVA Street Racing odbyła się dwuetapowo. Podobnie jak podczas prawdziwego Grand Prix, każdy ...
Dokładnie tak jak napisał @MotoAlbercik ja bym pojechał i nie dzwonił do niego. Przez telefon nie rozwiążesz problemu. Kasę wziął ale nie naprawił więc daj mu dwa wyjścia i jak nie dostałeś faktury to poproś o jej wystawienie za usługę
Co ja bym zrobił, to sprawdził kompresję. To podstawa. Jak będzie okej, to dalej korekty paliwowe i ew. błędy zapisane przez sterownik. Jak on coś modził w mapach to może być kaszana... Oczywiście może być rozrząd jak koledzy piszą, ale ja bym zaczął od błędów - interpretacji i podstawowych parametrów.
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.