REKLAMA
Witam
To mój post sprzed roku
"Witam
Biorąc pod uwagę że mamy naprawdę kilku fachowców na grupie zapytam o to co myślicie albo jak mieliście to jak naprawiliście foczki gdy: silnik zimny i jadę sobie focusem 1.8 125 koni 2009,wrzucam drugi bieg i gonie do około 4 tysiące obrotów po czym wrzucam luz i obrotomierz opada do 1 tys obrotów i potem zaczyna falowac do 1.1 i 900, 1.2 i 800, 1.3 i 700 itp i samochód gasnie. Żeby go "uratować" wrzucam bieg i obroty wracają do normalności a silnik dalej pracuje. Czyściłem przepustnice i robiłem adaptacje na nowo. Nie ma żadnych błędów na kompie, a przepustnica otwiera się i zamyka prawidłowo. Silniczek krokowy jest tutaj razem z przepustnica więc nie miałem jak wyczyścić. Kompletnie nie wiem o co chodzi a nie chciałbym kupić przepustnicy i potem żeby okazało się że 500 zł wydałem a problem nadal istnieje.... "
Nie udało mi się tego zdiagnozować i olałem sprawę ale teraz chyba problem narasta bo jest taka zmiana, że auto po odpaleniu na zimnym silniku jest w stanie zgasnąć nie tyle na biegu jałowym co na normalnym przy dojeździe do ustąp pierwszeństwa czy znak stopu gdzie muszę zredukować bieg i przez tą chwilę co wcisnę sprzęgło i wrzuca z 3ki na 2ke auto już nie jedzie bo wypada zapłon. Dodam że nie ma żadnych błędów na kompie, mechanik rozkłada ręce.
Pomóżcie