W chwili wprowadzenia na rynek w 2013 roku model ten był nie lada sensacją. Była to bowiem zarówno pierwsza hybryda w historii legendarnej, włoskiej marki, jak również najszybszy model w jej dziejach. Zaplanowano stworzenie 499 egzemplarzy. Źródłem napędu jest potężny 6.3-litrowy silnik V12 o mocy 789 KM, połączony z elektrycznym o mocy 163 KM. Całość jest w stanie wygenerować moc 950 KM. Dla lepszego wykorzystania energii hamowania w LaFerrari zastosowano, znany z bolidów F1, system KERS. Nie tylko ze względu na zastosowane technologie, lecz przede wszystkim ze względu na markę cena to ok. 1,3 mln euro. Przyspieszenie do setki trwa 2,7 s, po 15 s na liczniku jest już 300 km/h, zaś prędkość maksymalna to 350 km/h.
Daltonista na drodze - czerwony, żółty i zielony Prawidłowa interpretacja kolorów w pewnych okolicznościach drogowych bywa kluczowa dla zachowania bezpieczeństwa. Zdarza się to głównie, gdy zasady na drodze wyznacza sygnalizacja świetlna. Jak radzi sobie w ...
Baza z danymi technicznymi samochodów marki FERRARI. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu. Sprawdź: dane techniczne FERRARI
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.