Fiat 125p - rozrząd

09 Wrz 2007, 16:17

Witam.

Mam kanta z 85r rozrząd na pasku,silnik fiatowski - co by trzeba było wymienić i czy dużo by było roboty i jakie koszta żeby przerobić rozrząd na łańcuch?Pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez mex500, 22 Lip 2009, 00:48, edytowano w sumie 1 raz
mex500
Początkujący
 
Posty: 52
Miejscowość: Małopolska

19 Lip 2009, 15:28

Jest jakikolwiek sens ? :roll:
off-road ! 4x4
rafalll
Nowicjusz
 
Posty: 9
Miejscowość: Szczecin

19 Lip 2009, 17:47

Ale w duzym fiacie jest lancuszek rozrzadu, w polonezie jest pasek.
dawidbn
Zaawansowany
 
Posty: 777
Miejscowość: Koszalin

20 Lip 2009, 18:26

To moze kolega ma inaczej zrobione i chce zrobic jak w oryginale ;)
Misqut
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Częstochowa

20 Lip 2009, 18:38

A przecie były Fiaty z silnikami poloneza - na koniec ich produkcji takowe motory tam wsadzali . Mniejsza o to .... nie rozumiem dlaczego nasz kolega chce łańcuch :shock: pasek jest lepszy ...........
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4928
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

20 Lip 2009, 22:04

Ale silnik poloneza i fiata niczym sie rozni tylko tym ze fiat ma lancuszek a polonez pasek.
dawidbn
Zaawansowany
 
Posty: 777
Miejscowość: Koszalin
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Eco driving w zimie, kiedy za oknem trzyma mróz
    Jak być eco, kiedy za oknem mróz? Dzięki utrwalaniu odpowiednich nawyków z każdą kolejną zimą zauważymy coraz większą różnicę w portfelu. Eco driving to styl jazdy, który możemy wykorzystywać niezależnie ...

21 Lip 2009, 00:17

Pierwsze fiaty były składane z włoskich częsci czy rocznik 85 ma już silnik FSO . ? :roll:
I love my little gray coupé
for a long time I collecting the cash for it
and MANAGED TO . !
Austin_Boy
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 186
Miejscowość: PTB / NYC

21 Lip 2009, 11:16

85 ma FSO i jest na lancuszku.
W Krwi benzyna, zamiast Serca turbina
dawidbn
Zaawansowany
 
Posty: 777
Miejscowość: Koszalin

21 Lip 2009, 19:35

acha to spoko, dzięki . . .
I love my little gray coupé
for a long time I collecting the cash for it
and MANAGED TO . !
Austin_Boy
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 186
Miejscowość: PTB / NYC

01 Cze 2017, 07:02

Proste jak drut. Zaczynamy od - zlania płynu chłodzącego , ściągamy wiatrak, chłodnicę, pasek klinowy i koło pasowe. Ściągamy pokrywę paska i kluczem 39 odkręcamy nakrętkę za pomocą pyknięcia rozrusznikiem. Lekko spychamy pasek w stronę silnika i nakładamy lekko nowy. Stary pasek nacinamy jednocześnie pchając nowy w stronę silnika i tak spychamy stary i mamy nałożony nowy. Dokręcamy pokrywę , koła pasowe , pasek , chłodnica , wiatrak. Zapalamy i jedziemy po browara. Wracamy pijemy piwko i cieszymy się z wymiany paska rozrządu w cenie około 20 zł a nie 200 w warsztacie ;)
sidor
Nowicjusz
 
Posty: 8
Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy: 16 05 1995
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Fiat 126p
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1989