Fiat 126p - przerywa i czepie się

18 Paź 2009, 11:25

Witam!
Mam kilka problemów z moim maluchem. Pierwszy z nich to na wysokich obrotach (wszystkie biegi z wyjątkiem 1) auto zaczyna przerywać i całe się czepie, w wyniku czego jego v-max wynosi 80 km/h. Druga sprawa jest taka, że fiacik jest bardzo słaby pod górkę. Na prostej jeszcze jakoś jedzie (jak na takie auto), ale pod jakieś nawet niewielkie wzniesienie jest tragednia! Czym może to być spowodowane? Czyściłem już gaźnik, wymieniłem membrane w pompie paliwa i wyregulowałem zawory - trochę to pomogło, ale i tak nie jest tak jak powinno.
Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi!
JP07
Nowicjusz
 
Posty: 7
Miejscowość: Kraków
  • 18 Paź 2009, 13:45

    przewody zapłonowe,świece.
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8572
    Zdjęcia: 3
    Miejscowość: Z prawdy :)

    18 Paź 2009, 14:17

    PhantomASA1 napisał(a):przewody zapłonowe,świece.
    aparat zapłonowy (platynki) dokładne ustawienie zapłonu,
    wyregulowanie gaźnika :mrgreen:
    Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
    pocieszny
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6650
    Zdjęcia: 1
    Miejscowość: z błota ;)

    18 Paź 2009, 17:51

    To jest rocznik 94, więc tam się już nie ustawia zapłonu.
    JP07
    Nowicjusz
     
    Posty: 7
    Miejscowość: Kraków

    18 Paź 2009, 20:44

    Mógłby kolega troszeczkę więcej informacji o fiaciku, jaka wersja: z modułem czy bez, regulator napięcia wymieniany ??, chłodzony powietrzem, czy cieczą, ma jakieś ubytki, coś zgrzyta, piłuje, czy coś???
    Pozdrawiam,
    Konrad
    ticomaniac
    Nowicjusz
     
    Posty: 7
    Miejscowość: Z.E.W.

    19 Paź 2009, 14:04

    Jest to wersja chłodzona powietrzem, z modułem, o tym czy regulator był wymieniany nic mi nie wiadomo. Silnik chodzi w miare ładnie, nie tłucze się, nie słychać zgrzytów, rano też nie najgorzej odpala.
    JP07
    Nowicjusz
     
    Posty: 7
    Miejscowość: Kraków
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Volvo 900 - samochód do driftu
      Volvo pożegnało się już z napędem na tył, ale kiedyś sprawy miały się zupełnie inaczej. A modele z serii 200, 700 i 900 wychowały wielu skandynawskich rajdowców i drifterów, którzy za ich kierownicą ćwiczyli ...