
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
To co widać i nie widać masz do odbudowy dolną część słupka , do wyłatania podłoga , nadkole wewnętrzne , do wymiany reperaturka ewentualnie cały błotnik oraz próg wewnętrzny i zewnętrzny. Będziesz jutro oglądał to zajrzyj jeszcze na belkę resora przedniego i okolice umocowania górnego wahacza . Spójrz na ściankę grodziową , tam gdzie jest przykręcona przekładnia kierownicza. Zajrzyj od środka ( uchyl dywanik ) i od zewnątrz. Pokręć kierownicą czy aby przekładnia się dobrze trzyma. Zajrzyj na tylne nadkola wewnętrzne. Czy są jeszcze tzw bałwanki czy już ich nie ma bo odpadły wsporniki.tomkusi1 napisał(a):Korozja nie jest aż tata ogromna jak się wydaje. Fakt metal się sypie ALE TYLKO NA PROGU
Baza z danymi technicznymi samochodów marki FIAT. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne FIAT