Fiat 500 - samochód roku 2008

21 Lis 2007, 20:04

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Moim zdaniem jest bardzo ładna. Niczym nie odbiega od nowego Mondeo. A, ze w polskich czasopismach motoryacyjnych Laguna przegrywa z Mondeo jest spowodowane tym, ze są to niemieckie testy przetłumaczone z niemieckiego na polski, a przeciez wiadomo co Niemcy ocenią lepiej. Nawet ostatnia Laguna nie była taka złacjak się ją opisywało.
maciek225
Nowicjusz
 
Posty: 10

22 Lis 2007, 09:03

Nie bardzo można teraz znależć, bo od czasu pojawienia się oficjalnych zdjęć tamte tematy pospadały. Jeden z dwóch najlepszych wg mnie jest ten zielony, stojący tyłem na stronie którą znalazłeś (szkoda że tylko jedno zdjęcie). Drugiego projektu tu niestety nie ma.

maciek225 napisał(a):
Moim zdaniem jest bardzo ładna. Niczym nie odbiega od nowego Mondeo. A, ze w polskich czasopismach motoryacyjnych Laguna przegrywa z Mondeo jest spowodowane tym, ze są to niemieckie testy przetłumaczone z niemieckiego na polski, a przeciez wiadomo co Niemcy ocenią lepiej. Nawet ostatnia Laguna nie była taka złacjak się ją opisywało.


Maćku, nie chodzi o to czy przegrywa w testach z niemcami, czy nie. Szczerze mówiąc guzik mnie to obchodzi. Właśnie dlatego że nie przejmowałem się opiniami - jeżdżę II-ką, i jak już pisałem, kibicuję R. w batalii o poprawę jakości i niezawodności.

Tyle tylko, że nowy model miał być nie tylko przełomem jakościowym. Jak zapowiadał osobiście Ghosn, miało to być "naprawdę piękne auto". Właśnie - miało być. I są na to dowody w postaci zdjęć projektów (niektóre, bo większość to dziwolągi będące dziełem grafików gazetowych, zmuszonych wygenerować jakąś wariację na temat do bieżącego numeru).

Ale tak się nie stało. Powstało kolejne auto, jakich pełno na ulicach i gdyby go nie było, nikt by tego nie zauważył. No może z wyjątkiem przodu, bo to koszmar rzadkiej wody, którego ot tak na prędce z pewnością nie udałoby się "stworzyć".
Dlatego za jakiś czas NA PEWNO nie kupię sobie III-ki. Myślę że R. straci sporą część wiernych klientów, którzy nabyli kiedyś I-kę, a potem z przekonaniem przesiedli się do II-ki. Nowy model z pewnością nie jest kontynuatorem tamtego kierunku, o czym dobitnie świadczy chociażby fakt, że to sedan. I nie skłonią mnie do zmiany zdania liczni komentatorzy, poczuwający się do obowiązku wpadania w zachwyt nad "sportowo-przyszłościowym" charakterem tego tworu.

Tak samo jak obecnego Jaguara XK, który ich zdaniem z definicji musi być piękny i drapieżny, bo to przecież nowy Jaguar. Tymczasem ... "król jest nagi".
Piterek
Nowicjusz
 
Posty: 49

29 Lis 2007, 15:50

nowy fiat 500
bardzo ładny jak dla mnie
pietrzyk
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 169
Miejscowość: sosnowiec

29 Lis 2007, 22:15

Coś musi być na rzeczy, skoro nawet w plebiscycie organizowanym przez miesięcznik Auto Moto oraz tygodnik Motor, Fiat 500 jest nominowany w dwóch kategoriach: Premiera Motoryzacyjna oraz Najpiękniejszy samochód roku - :www.autolider2007.pl

O tym, czy auto zdobędzie tytuł, czy skończy się tylko na nominacji zadecydują czytelnicy oraz internauci. Ciekaw jestem czy Fiat 500 zdobędzie chociaż jedną statuetkę w tym plebiscycie... umówmy się - najpiękniejszym autem z pewnością nie jest, za to premiera pięćsetki była długo wyczekiwana, zwłaszcza że będziemy to autko montować w Tychach...
Krytyk jest jak samochód - Im gorszy, tym więcej robi szumu...
Octavian
Nowicjusz
 
Posty: 6

16 Gru 2007, 17:51

Firma Fiat Auto Poland opublikowała wyczekiwane z ogromnym zainteresowaniem ceny, jakie obowiązywać będą w Polsce na model 500. Wytwarzane w Tychach autko będzie do kupienia od 34 500 zł za wersję Naked z silnikiem 1.2 8V 69 KM.

Samochód będzie oferowany w Polsce w trzech wersjach silnikowych - 1.2 (69 KM), 1.4 (100 KM) i MultiJet 1.3 (75 KM) - oraz w czterech wersjach wyposażenia: Naked, Pop, Sport i Lounge.

Podstawowa wersja Naked (cena 34 500 zł) oferuje w standardzie:
- regulację kierownicy,
- komputer pokładowy "My Car",
- wspomaganie kierownicy "Dual Drive",Kliknij, aby powiększyć
- ABS z EBD,
- dwie poduszki powietrzne,
- ISOFIX,
- zderzaki w kolorze nadwozia.

Wariant Pop (ceny od 39 500 zł) zawiera dodatkowo:
- czujnik zapięcia pasów,
- centralny zamek z pilotem,
- elektrycznie regulowane szyby przednie,
- elektrycznie regulowane lusterka,
- boczne poduszki powietrzne,
- kurtyny powietrzne,
- poduszkę kolanową,
- ESP (dla silnika 1.4 100 KM),Kliknij, aby powiększyć
- radio CD MP3,
- składaną kanapę 50/50.

Wersja Sport (ceny od 47 500 zł) wzbogacona została o:
- pakiet Sport (sportowe fotele, spojler, chromowane pedały),
- fotel kierowcy z regulacją wysokości,
- klimatyzację manualną,
- sportową, skórzaną kierownicę,
- podgrzewane lusterka w kolorze nadwozia,
- schowek pod fotelem pasażera,
- tylne szyby przyciemniane,
- system Blue&Me (Bluetooth, wyświetlacz wielofunkcyjny, przyciski na kierownicy, port USB).

Topowa odmiana Lounge (ceny od 47 500 zł) posiada w standardzie:
- pakiet Chromo (zamiast pakietu Sport),
- oświetlenie bagażnika,
- szklany dach panoramiczny.

Podane ceny dotyczą modeli z silnikiem 1.2 (69 KM). Dopłata do jednostek 1.4 (100 KM) lub MultiJet 1.3 (75 KM) wynosi 8 000 zł.

Fiat 500 jest oferowany z gwarancją na 5 lat lub 500 tys. kilometrów.

źródło: Fiat Auto Poland
Pozdrawiam,
Artek
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 5296
Zdjęcia: 11483
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
Paliwo: Hybryda
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Seat Ibiza 1,0 TSI o mocy 115 KM
    Seat Ibiza w wersji wyposażonej w silnik benzynowy o pojemności 1 litra ma moc 115 KM. Jego średnie spalanie w tym przypadku to około 4,7 l/100 km, a przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje 9,3 sekundy. Na liście wyposażenia niewymagającego ...