Fiat Bravo 1.9TD vs. Alfa 145 2.0 TD

17 Lut 2008, 21:54

Witam
Mam prosbe do wszystkich moto maniakow jestem mlodym kierowca i potrzebuje samochodu do pracy i na studia takze zalezy mi na bezawaryjnosci i nie najgorszym wygladzie. zastanawiam sie nad ww. samochodami. doradzcie ktory wybrac i jezeli macie jakies doswiadczenia z tymi samochodami prosze o opisanie
generalnie szukam diesla 3 drzwiowego najlepiej z turbinka do ok.8000zl w niemczech znalazlem ladne te auta do 1600€
p.s. pozdro dla wszystkich odwiedzajacych moj post
szymek997
Nowicjusz

18 Lut 2008, 09:32

Jeżeli zależy ci na bezawaryjności to napewno nie ALFA romeo z silnikiem diesla. One są bardzo awaryjne, silniki są jakies felerne.....a brava to ta sama historia, wkońcu to samochody z stajni fiata, a silnki fiata diesla to słabizan. POLECAM VW GOLFA III.
______________PRECZ Z [ *F*O*R*D*A*M*I ]_________
miszarus
Aktywny
Awatar użytkownika

Miejscowość: zachodnio-pomorskie

18 Lut 2008, 10:16

Ja również nie polecam ci alfy ponieważ jest to bardzo awaryjne auto , a fiat bravo hmm ............... jeśli już to ja bym proponował silnik 1,6 benzyna/gaz
naprawde nie dużo pali i jest tańsze od disla .
piter36
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Radomsko

18 Lut 2008, 12:47

Z włoskimi autami jest ten problem, że fajnie wyglądają, dobrze jeżdżą, ale za to trwałe nie są.
Myślę, że każdy kierowca chce mieć auto bezawaryjne. Pytanie, czy Tobie na tej bezawaryjności zależy w pierwszej kolejności. Czy jednak jesteś w stanie zaakceptować, że co jakiś czas Twój samochód będzie piszczał i stukał i będziesz musiał się nim zainteresować i wyłożyć pieniądze na coś innego niż benzyna.

Bo tak naprawdę doradzając możemy proponować praktycznie tylko auta niemieckie, albo japońskie, bo niezawodność mają pierwszorzędną, osiągi porównywalne z innymi samochodami, albo i lepsze, a gust to kwestia indywidualna. A jednak Fiat i Alfa mają swoich nabywców... .
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika