Fiat Bravo Nie równe obroty silnik, gaśnie z dużych obrotów

17 Mar 2012, 13:19

Mam problem ze swoim fiatem bravo 1.9D 75KM z 96r.

Otóż problem polega na tym że jak zapalę auto to silnik nie pracuję równo. Słychać jak by obroty wzrastały i malały cały czas.
I od jakiegoś czasu mam tak że gdy dodam gazu i puszczę gaz to auto zgaśnie.... nie utrzyma wolnych obrotów. jest to napewno coś z Pompą ale nie mam pojęcia co... Byłem u mechanika z tym powiedział że już tak nie będzie ale jak odebrałem (na szczęście nie zapłaciłem JESZCZE) to jade sobię autem zaczynam wciskać hamulec a auto zgasło i już pomyślałem że tak naprawdę G***O zrobił... co to może być bardzo proszę o pomoc
Kwiecien91
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 11 10 2010

17 Mar 2012, 22:31

To jest turbodiesel ? Ogólnie opinia o tych autach z tymi silnikami jest taka,że trapią je przypadłości związane z wyeksploatowaniem.Sprawdź szczelność dolotu.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8623
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

18 Mar 2012, 17:26

Nie nie to jest zwykły Diesel wolno ssący
Kwiecien91
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 11 10 2010

18 Mar 2012, 18:01

Według mojej wiedzy 75 KM ma turbodiesel a 65 KM wolnossący,to jest bez znaczenia,ale długo go masz?Jesteś pewien ,że ma 75KM?Zaciekawiło mnie to.Jak odpala na zimnym a jak na gorącym silniku?!
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8623
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

18 Mar 2012, 22:47

z pompy wystaje do góry pod kątem elektrozawór, przyłóż do niego magnes i sprawdź czy silnik zmieni pracę.
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704

19 Mar 2012, 14:58

Ooo właśnie przypomniało mi się... jak dałem wtedy do tego mechanika to mówił że coś się stalo z elektrozworkiem ale że coś tam zrobił ale będzie do wymiany... lecz powiedział ŻE JESZCZE NIE TERAZ.

dodam że i na ciepłym i na zimnym tak się dzieje.
Kwiecien91
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 11 10 2010
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
    Mercedes-Benz Actros 1851 4×2 LS Bluetec 6 generacji
    Na noworoczny test do naszej redakcji trafił ciągnik siodłowy Mercedes-Benz Actros 1851 4×2 LS Bluetec 6 najnowszej generacji w wersji z 510-konnym silnikiem i kabiną GigaSpace. Ciągnik połączyliśmy z chłodnią do przewozu ...

19 Mar 2012, 15:10

To, tak jak pisze Andrzej, coś z pompą.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8623
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)