Fiat cc pierwsze autko...

13 Gru 2007, 21:06

Witam serdecznie:)
Zamierzam kupić pierwsze w życiu autko.Jestem świeżym kierowcą, właściwie to jeszcze czekam za odbiorem prawa jazdy(na dniach będzie).
Rozglądam się w kierunku fiata CC(jest tani, rocznik tez do przyjęcia i mały)
Będę go głównie użytkował w mieście(małe miasto), ewentualnie w trasę do 50 km.Chodzi mi o autko dla 2 osób:)
Teraz podstawowe pytanie:
-z jakim silnikiem najlepiej (700, czy 900)
-na co zwrócić szczególnie uwagę
Kwota jaką dysponuje to max 2500 zł(żeby z opłatami i wszystkim nie przekroczyło 3000zł-a jak zostanie to będzie na wymianę oleju itd.
Z góry dziękuję za zainteresowanie i porady. :D
Jeszcze małe pyt. odnośnie gazu.najlepiej kupić z gazem czy wcale sie nie bawic przy tak niskim spalaniu w takie cos??
Kadziu
Nowicjusz

Miejscowość: Żnin

14 Gru 2007, 15:34

widze ze te forum dziala wprost proporcjonalnie do jego wygladu
Kadziu
Nowicjusz

14 Gru 2007, 17:15

:D Wybierz CC z silnikiem 900ccm, bo 700-tka jest trochę słaba. Pomysł z gazem nie jest zły, ale rozumiem, że w przyszłości, skoro podkreślasz kwotę 3000? Do jednopunktowego wtrysku za instalację zapłacisz ok 1500-1700zł. Będzie to tzw II-ga generacja. :wink:
fordon

14 Gru 2007, 17:51

czyli znaczy to zebym 700 wcale ni e bral pod uwage???
mozesz dokladniej to opisac??
Kadziu
Nowicjusz

14 Gru 2007, 21:42

Kadziu: siedemsetka w CC jest nieco poprawioną wersją od fiata 126 Bis, natomiast 900 ma 4 cylindry i zupełnie inne zachowanie podczas jazdy - jest bardziej dynamiczny.
fordon

14 Gru 2007, 23:19

no to postaram sie szukac 900.mam nadzieje ze do ok 3000zl dostane takiego:(
Kadziu
Nowicjusz

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...