REKLAMA
Albo mogę się jeszcze bardziej przerazić:) Jak brał olej to już od razu najlepiej zrobić pierścienie, popychacze to tez ładnie graja Więc nie wiem czy to takie opłacalne
Ewentualnie zostawić tak jak było, i tylko te panewki wymienić
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
PiotrekLyp napisał(a):Co do ciśnienia oleju to jak się silnik bardzo zagrzał, to na wolnych obrotach zażyła się kontrolka .
przemek217 napisał(a): bo może całe ciśnienie przez tą panewkę iść w misę i z tego powodu takie duże wycieki
PiotrekLyp napisał(a):Odpalił, ale bardzo chlapie olejem. w Ciągu tej trasy (20 km) "zgubił" oleju około pół litra.
Chyba nie cały ....przypuszczam że raczej z przodu . Być może puścił uszczelniacz wału korbowego i zarzuciło olejem pasek klinowy . Umyć silnik , uruchomić i obejrzeć . Usunąć nieszczelność , na wszelki wypadek przeczyścić odmę silnika , odpalić i zdecydować co dalej.PiotrekLyp napisał(a):Silnik "zarzygany" olejem
PiotrekLyp napisał(a):Odpalił, ale bardzo chlapie olejem. w Ciągu tej trasy (20 km) "zgubił" oleju około pół litra.
A nie widać skąd ?
PiotrekLyp napisał(a):Silnik "zarzygany" olejem
Chyba nie cały ....przypuszczam że raczej z przodu . Być może puścił uszczelniacz wału korbowego i zarzuciło olejem pasek klinowy . Umyć silnik i obejrzeć . Usunąć nieszczelność , na wszelki wypadek przeczyścić odmę silnika , odpalić i zdecydować co dalej.
bo może całe ciśnienie przez tą panewkę iść w misę i z tego powodu takie duże wycieki
Tutaj nie widzę związku z wyciekiem oleju na zewnątrz silnika.
przemek217 napisał(a):Związek jest jak dobrze zauważyłeś przy zapchanej odmie <przy małych trasach masłem>.
andrzej_124 napisał(a):4) uszczelniacz na wale przy okazji wymiana łańcuszka i napinacza, który już się rozsypał